کد خبر : 23195
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 تیر 1398 - 8:16

مسعودی ریحان: سو مدیریت، عامل اصلی مشکلات

مسعودی ریحان: سو مدیریت، عامل اصلی مشکلات

رئیس شورای اسلامی استان گفت: معتقدم در بحث مدیریت، سوء مدیریت می‌تواند عامل اصلی مشکلات بسیاری از ارگان‌ها باشد، ارگانی موفق است که مدیریت توسعه گرا داشته باشد.

 

غلامحسین مسعودی ریحان با اشاره به نقش رسانه در توسعه جوامع، اظهار کرد: همانطور که وجود سه قوه مقننه، مجریه و قضاییه در جامعه تاثیرگذار است، رسانه نیز به عنوان قوه چهارم نقش اساسی در توسعه‌ی یک جامعه دارد، رسانه رکن رکین یک جامعه است که جامعه را به سمت توسعه سوق می‌دهد و هیچ کشوری بدون رسانه نمی‌تواند توسعه یابد.

دبیر همایش ملی »مدیریت، گردشگری و توسعه پایدار « گفت: ۲۳۶ مقاله علمی از سراسر کشور به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

غلامحسین مسعودی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این همایش ۲۶ و ۲۷ تیر ماه جاری در تبریز برگزار می‌شود، افزود: از کل مقالات ارائه شده ۱۲۹ مقاله در حوزه گردشگری، ۴۳ مقاله در حوزه مدیریت و ۶۴ مقاله در حوزه توسعه پایدار است.

وی با بیان اینکه توسعه پایدار شهری نیاز به مدیریت با برنامه و توجه به صنعت گردشگری دارد، اظهار داشت: این همایش در محورهای مدیریت و تعالی، اقتصاد و توسعه، حسابداری و مالی، بانکداری و روابط بین المللی، کارآفرینی، توریسم درمانی، برنامه ریزی، مدیریت و طراحی شهری و نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها، و تهدیدها در توسعه صنعت گردشگری برگزار می‌شود.

مسعودی ریحان اضافه کرد: آموزش، پژوهش و گردشگری، گردشگری شهری و توسعه شهرها، جغرافیا، محیط زیست و گردشگری، گردشگری و ارتباطات، مهندسی معماری و توسعه پایدار، مهندسی شهرسازی و توسعه شهری پایدار، منظر شهری پایدار و توسعه و مهندسی محیط زیست و محیط زیست شهری از دیگر محورهای این همایش است.

وی افزود: آذربایجان شرقی دارای جاذبه‌های توریستی فراوانی است که سرمایه گذاری روی این جاذبه‌ها و شناساندن آن‌ها به دنیا می‌تواند گامی موثر برای توسعه پایدار باشد، معتقدم باید در زمینه صنعت توریسم، تبلیغات موثری انجام شود.

وی با اشاره به ضرورت برقراری توسعه پایدار در جامعه، اظهار کرد: انسان‌های توسعه یافته، جامعه را به سمت توسعه یافتگی سوق می‌دهند.

مسعودی ریجان با بیان این‌که شورای اسلامی استان هیچ بودجه‌ای نداشته اما همواره دغدغه توسعه‌ی استان را دارد، بیان کرد: باید فکر و اندیشه خود را متحول کنیم، فهمیدن، پله‌ی نخست توسعه بوده و توسعه راهی است که باید آن را طی کرد؛ چرا که دستیابی به توسعه پایدار یک شبه صورت نخواهد گرفت.

رئیس هیأت اجرایی همایش ملی «مدیریت، گردشگری و توسعه پایدار» نیز در این جلسه با بیان اینکه این همایش دارای مجوز isc است، گفت: مقالات ارائه شده در این همایش قابل نمایه در پایگاه علمی معتبر و استنادی علوم جهان اسلام بوده و به عنوان نمره پژوهشی دارای اعتبار است.

بهمن عبدی، افزود: مقالات پذیرش شده در این همایش کاربردی بوده و در ۳ پنل تخصصی مدیریت، گردشگری و توسعه پایدار ارائه می‌شود.

وی یادآوری کرد: این همایش با همکاری شورای عالی استان‌ها، دانشگاه فنی و حرفه‌ای و شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

عبدی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه فرصت‌های گردشگری شهرستان‌های استان برای ارائه توانمندی‌های آنها در قالب ۳۰ غرفه در ائل گلی تبریز از برنامه‌های جنبی این همایش است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.