کد خبر : 23751
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 اسفند 1398 - 9:10

وضعیت جوی آذربایجان شرقی در روز برگزاری انتخابات مجلس

وضعیت جوی آذربایجان شرقی در روز برگزاری انتخابات مجلس

رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی ضمن پیش‌بینی وضعیت جوی استان‌ در جمعه (۲ اسفندماه) و همزمان با برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای انتخابات شورای اسلامی از نیمه ابری بودن آسمان آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش آی نیوز به نقل از ایسنا ،محمد امیدفر  با بیان این‌که در روز برگزاری انتخابات مجلس، بارندگی پیش‌بینی نمی‌شود، اظهار کرد: فعالیت این سامانه بارشی که از صبح امروز(پنجشنبه) آغاز شده تا اواخر وقت امروز تداوم خواهد داشت و روزهای جمعه و شنبه جوی پایدار در استان حاکم است.

وی با بیان این‌که در حال حاضر در تمامی شهرستان‌های استان بارش گزارش شده است، افزود: بیشترین میزان بارندگی در شهرستان ملکان با ۱۴ میلی‌متر برف و در شرق تبریز «منطقه زعفرانیه» ۶.۴ میلی متر و در غرب تبریز «فرودگاه» ۷.۶ میلی‌متر گزارش شده است.

وی با اشاره به این‌که دمای تبریز در گرمترین زمان خود سه درجه بالای صفر و در سردترین زمان یک درجه زیر صفر بوده است، گفت: دمای فعلی تبریز صفر درجه بوده که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته هیچ فرقی نکرده است.

امیدفر خاطرنشان کرد: شهرستان کلیبر با ۱۰ درجه بالای صفر  گرمترین شهر استان و شهرستان سراب با چهار درجه زیر صفر سردترین شهر استان است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.