کد خبر : 24093
تاریخ انتشار : جمعه 17 بهمن 1399 - 20:58

نماینده تبریز: مجلس توجه خاصی به اقشار آسیب‌پذیر دارد

نماینده تبریز: مجلس توجه خاصی به اقشار آسیب‌پذیر دارد

محمدحسین فرهنگی روز جمعه در چهارمین نشست شورای هماهنگی ادارات و سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آذربایجان شرقی با اشاره به نقش بسیار مهم و حساس مجموعه های این وزارتخانه در کشور اظهار کرد: در واقع حمایت از قشر کارگری، تولید کننده، صنعتگر و کارآفرین وظیفه همه مسوولان کشور است تا توسعه و پیشرفت دچار خلل نشود.

 

وی یادآوری کرد: خدمات زیر مجموعه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم به موثرترین اقشار جامعه ارائه می شود که بخشی مربوط به کارگران و کارکنان حوزه های مختلف است.
فرهنگی افزود: پرحجم ترین منتفعان و مخاطبان، مربوط به مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و این وزارتخانه بیشترین ارتباط را با بیشتر اقشار جامعه داشته و خدمات قابل توجهی ارائه می کنند.
عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: مجلس توجه خاصی به ماموریت‌های این مجموعه دارد و موارد مرتبط به لحاظ اهمیت و نقش و خدمات راهبردنیوزن به اقشار آسیب‌پذیر مورد تصویب نمایندگان قرار می‌گیرد.
فرهنگی همچنین از تلاش های مجموعه مدیران ادارات و سازمان ها و شرکت های تابعه وزارت در  شورای هماهنگی ادارات و سازمان های تابعه وزارت در استان به خاطر هم افزایی و هماهنگی مناسب قدردانی کرد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.