کد خبر : 30063
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 دی 1401 - 12:34

نقطه قوت شهرداری تبریز در سال جاری از دیدگاه شهروندان

نقطه قوت شهرداری تبریز در سال جاری از دیدگاه شهروندان

طبق نتایج به دست آمده از یک نظرسنجی، از دید شهروندان تبریزی افتتاح به موقع روگذرها، مهمترین نقطه قوت شهرداری تبریز در سال جاری است.

در این نظرسنجی که توسط اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز و از طریق شبکه‌های مجازی خبری پرمخاطب استان با سوال “مهمترین نقطه قوت شهرداری در سال جاری را کدام گزینه می دانید؟ ۱- خرید اتوبوس‌های جدید ۲- افتتاح ایستگاه‌های مترو ۳- افتتاح روگذرها ۴- سرعت‌بخشی به مسیرگشایی‌ها” طرح شد، ۳۰ هزار و ۶۶۷ نفر از شهروندان مشارکت کردند.

طبق نتایج بدست آمده ۱۳ درصد از شهروندان گزینه خرید اتوبوس‌های جدید، ۱۷ درصد گزینه افتتاح ایستگاه‌های مترو، ۳۷ درصد افتتاح روگذرها و ۳۳ درصد گزینه سرعت‌بخشی به مسیرگشایی‌ها را انتخاب کردند. با این نتایج، میزان رضایت شهروندان از افتتاح به‌موقع روگذرها بیشترین درصد و سرعت‌بخشی به مسیرگشایی‌ها با اختلاف ۴ درصدی در رتبه‌ بعدی قرار دارد.

این نظرسنجی از طریق صفحه اینستاگرامی شهریار، آذر انجمن، تبریز خبرلری، همبستگی تبریز، نصرنیوز، شمس‌نیوز، کاف‌نیوز، تبریز سیاست، تبریز، خبر صبح، تبریز جوان، نگاه‌ آذربایجان، تبریزیمیز، مهر آذربایجان شرقی، تابناک، احرار، سون خبر، تبریز امروز، خبرفردا، تبریزیم، عصر آذربایجان و عصر تبریز و همچنین کانال‌های تلگرامی شهریار، آذر انجمن، تبریز خبرلری، شمس‌نیوز، کاف‌نیوز، تبریزسیتی، عصرتبریز، تبریزیم و عصر آذربایجان به اشتراک گذاشته شد.

از ابتدای سال جاری روگذر شهید فلاحی و همچنین شهید فروزنده به بهره‌برداری کامل رسیده است و عملیات عمرانی روگذر شهید فهمیده و رسالت- دیزل‌آباد مراحل پایانی خود را طی می‌کنند.

این پروژه های بزرگ شهری طبق تابلو روزشمار نصب شده در محل تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند. همچنین، بهره‌برداری از پنج پروژه مسیرگشایی نیز طبق برنامه تا پایان امسال انجام خواهد گرفت.

از دید شهروندان تبریزی و طبق نتایج به دست آمده از یک نظرسنجی، افتتاح به موقع روگذرها، مهمترین نقطه قوت شهرداری تبریز در سال جاری است.

نقطه قوت شهرداری تبریز

رضایتمندی شهروندان شهرداری تبریز

طبق نتایج به دست آمده از یک نظرسنجی، از دید شهروندان تبریزی افتتاح به موقع روگذرها، مهمترین نقطه قوت شهرداری تبریز در سال جاری است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.