کد خبر : 3074
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 تیر 1394 - 6:00

بازدید رئیس شورا و عضو هئیت رئیسه شورای شهر از بیمارستان کودکان مبتلا به سرطان

بازدید رئیس شورا و عضو هئیت رئیسه شورای شهر از بیمارستان کودکان مبتلا به سرطان

 دو تن از اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز و معاون فنی و عمرانی شهردار ی تبریز و شهردار منطقۀ یک از پروژه بیمارستان کودکان مبتلا به سرطان بازدید نمودند.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهردار منطقۀ یک تبریز، دکتر شهرام دبیری به همراه مهندس سعید محدث با حضور در محل پروژه بیمارستان کودکان مبتلا به سرطان از این پروژه بازدی کردند.
 داود بهراگفت: به منظور بررسی روند پیشرفت پروژه و رفع نقایص و مشکلات پیش رو در خصوص اجرای پروژه و تسریع در اتمام این پروژه کلیدی، دو تن از اعضاء هیات رئیسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز دکتر دبیری و مهندس محدث ومعاون فنی و عمرانی شهرداری کلانشهر تبریز مهندس عبداله پور ورئیس دانشگاه علوم پزشکی استان دکترصومی در محل پروژه حاضر و به بررسی وضعیت کلی پروژه پرداختند.
شهردار منطقۀ یک تبریز افزود: پروژه بیمارستان کودکان مبتلا به سرطان را می توان یک هدیۀ ارزشمند وماندگار از سوی شهرداری کلانشهر تبریز و اعضای محترم شورای اسلامی کلانشهر تبریز در جهت کمک به توسعۀ عمرانی ،  بهداشتی ، درمانی وخدمت به بیماران نیازمند سرطانی وبیماران خاص عنوان نمود.
شهردار منطقۀ یک تبریز ادامه داد: به لحاظ هم جواری آذربایجان شرقی با چندین کشور همسایۀ شمالی ومقوله توریسم درمانی وهمچنین نیاز اصلی تبریزبه وجود  یک مرکز تخصصی در حوزۀ بیماران خاص، این پروژه می تواند به عنوان هدیه ای ارزشمند و گرانسنگ از سوی  شهرداری  کلانشهر  تبریز در جهت تسکین آلام کودکان سرطانی و جبران بخش اعظمی از نیازهای این عزیزان بوده و حرکتی موثر در بخش سلامت و بهداشت منطقه تلقی گردد.
بهرا گفت: طبق برنامه زمانبندی پروژه را به مرحلۀ اجرا در آورده ایم و امیدواریم با حمایت های بی دریغ شهردار محترم کلانشهر تبریز و اعضای محترم شورای اسلامی کلانشهر تبریز ومساعدت مسولین محترم استانی این پروژه را در مدت زمان اندک و با همراهی دانشگاه علوم پزشکی در خصوص نصب تجهیزات فنی و بیمارستانی به مرحلۀ بهره برداری برسانیم.
شهردار منطقۀ یک تبریز در پایان به تاکید اعضای محترم هیات رئیسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز و شهردار محترم کلانشهر تبریز مبنی بر تسریع در روند اجرائی پروژه واتمام و بهره برداری از این پروژه اشاره نموده و از عزم جدی شهرداری در خصوص اتمام سریع پروژه و بهره برداری از این طرح طی ماههای آتی خبر داد.
شایان ذکر است بیمارستان کودکان سرطانی از سوی شهرداری منطقۀ ییک کلانشهر تبریز  در جوار بیمارستان کودکان سرطانی در زمینی به مساحت ۴۵۰۰متر مربع با کلیۀ امکانات لازم و مدرن در ۴/۵ طبقۀ سازۀ بتنی و تجهیزات مدرن در حال آماده سازی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی در جهت نصب تجهیزات بیمارستانی برای مداوای کودکان سرطانی در مرحلۀ اتمام پروژه و بهره برداری می باشد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.