کد خبر : 3212
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تیر 1394 - 7:45

عملکرد شهرداری تبریز در مسائل فرهنگی اثرگذار بوده است

عملکرد شهرداری تبریز در مسائل فرهنگی اثرگذار بوده است

مدیرکل ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، عملکرد شهرداری تبریز و سازمانهای تابعه را در ورود به مسائل فرهنگی بسیار مهم و تاثیرگذار دانست.

به گزارش آی نیوز به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، علی اکبر صفی پور ضمن بیان این مطلب افزود: در مدت حضورم در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با وجود تراکم کاری بالا، سعی کردم در برنامه های سازمان شرکت کنم و برخی برنامه ها به خصوص تئاتر تبریزیم را در جهت همراهی هنر و مسائل شهری بسیار موثر دیدم.
وی در جلسه هم اندیشی مدیران و مسئولان فرهنگی شهر تبریز که به میزبانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برگزار شد، با اشاره به مظلومیت هنر تئاتر و نمایش، اقدامات سازمان را گامی موثر در جهت افزایش فعالیت هنر نمایش و هنرمندان توانای استان در این عرصه دانست.
صفی پور با اشاره به اینکه امسال سال تئاتر است، افزود: جشنواره تبریزیم مانند پنجره و گشایشی در حوزه هنرهای نمایشی استان عمل کرده است.
وی تصریح کرد: توجه به هنرهای نمایشی به خصوص تئاتر خیابانی می تواند زمینه ساز ارتباط هر چه بهتر و بیشتر مردم به این هنر ارزشمند شده و زمینه ساز اثرگذاری در زمینه های مختلف را فراهم آورد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، توجه به محتوای فرهنگی و اجتماعی و معرفی آسیب های زندگی امروز در تئاتر خیابانی را از ظرفیت های این هنر مردمی برشمرد و ابراز امیدواری نمود نمایشهای امسال تبریزیم هم مانند قبل با اقبال مردمی واثرگذاری محتوایی همراه باشند.
وی در خاتمه از آمادگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای هرگونه همکاری با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در جهت توسعه فعالیتهای فرهنگی و هنری خبر داد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.