کد خبر : 3225
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 مرداد 1394 - 5:52

دانشگاه آزاد اسلامی به سمت تقویت اقتصاد دانش بنیان حرکت می کند

دانشگاه آزاد اسلامی به سمت تقویت اقتصاد دانش بنیان حرکت می کند

  معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ۵۰ درصد تولید ناخالص ملی در چشم انداز ۱۴۰۴ باید از اقتصاد دانش بنیان تأمین شود ، دانشگاه آزاد اسلامی در همین راستا فعالیت می کند.

حجت الاسلام علی عسگری در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد دانش بنیان ، اظهار کرد: تولید فکر و نظریه پردازی محور اساسی برنامه های آموزشی این دانشگاه است.
وی با اشاره به استانی شدن مدیریت واحدهای دانشگاه آزاد درقالب طرح تجمیع و یکپارچه سازی با هدف چابک سازی بدنه دانشگاه، گفت: این طرح مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده و نشانگر التزام و قانون گرایی دانشگاه آزاد اسلامی است.
سید جواد انگجی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برای رسیدن به این برهه از زمان مرهون زحمات روسای قبلی می باشد و امروز ما به سوی اولین شدن در بعد کیفی تلاش می کنیم.
وی بر شناسایی استعدادهای برتر و نخبه پروری تاکید کرد و گفت: باید از توانایی نخبگان برای حل مسائل و مشکلات جامعه استفاده شود.
کریم زارع رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این دانشگاه در راستای سند چشم انداز ۱۴۰۴ حرکت می کند ، گفت: تأسیس مجتمع بین الملل در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز ، افتخار دیگری برای شهر اولین ها خواهد بود.
در این مراسم از زحمات ‘علی رضایی’ سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی تقدیر و ‘ سید جواد انگجی’ به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی منصوب شد.
انگجی پیش از این نیز در سال های ۱۳۶۶ تا ۱۳۷۷ به مدت ۱۱ سال مسوولیت دانشگاه آزاد اسلامی تبریز را به عهده داشته و نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر نیز در مجلس شورای اسلامی بوده است .

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.