کد خبر : 32562
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 بهمن 1401 - 13:47

اجرای طرح استقبال از بهار در منطقه ۲ با انجام فعالیت‌های عمرانی و خدماتی

اجرای طرح استقبال از بهار در منطقه ۲ با انجام فعالیت‌های عمرانی و خدماتی

شهردار منطقه ۲ تبریز از برنامه‌ریزی جهت اجرای “طرح استقبال از بهار” با انجام فعالیت‌های متعدد عمرانی و خدمات شهری در معابر سطح حوزه این منطقه خبر داد.

موسی علی پور با اعلام این خبر گفت: طرح “استقبال از بهار” با انجام چندین فعالیت عمرانی و خدماتی در معابر سطح حوزه منطقه و در آستانه سال نو اجرائی می‌شود.

وی افزود: انجام آسفالت‌ریزی معابر، تداوم عملیات بهسازی عرشه و پایه‌های پل پیشقدم، رسیدگی به وضعیت پیاده‌راه‌ها و پل‌های عابر پیاده از اعم فعالیت‌های عمرانی شهرداری منطقه ۲ در راستای رفاه حال شهروندان و از فعالیت‌های طرح استقبال از بهار به شمار می‌آید.

وی همچنین اصلاح و ساماندهی آب‌روهای معابر سطح حوزه این منطقه را از سایر فعالیت‌های عمرانی طرح استقبال از بهار برشمرد.

شهردار منطقه ۲ ارائه خدمات ترافیکی متعدد از قبیل نصب علائم و تجهیزات ترافیکی و ساماندهی تابلوهای معابر را از سایر فعالیت هایی اعلام کرد که به اجرا درمی آید.

علی پور درباره فعالیت های برنامه ریزی شده شهرداری های نواحی سه گانه و معاونت خدمات شهری منطقه ۲ نیز گفت: به منظور استقبال شایسته از بهار طبیعت و برای استفاده بهینه شهروندان از تعطیلات نوروزی در آستانه فصل زیبای بهار، تنظیف و شستشوی معابر، عابرگذرها، مبلمان شهری و باکس‌های زباله، لایروبی آبروها و تنظیف و رفت و روب قطعات خالی در حوزه منطقه انجام می‌شود.

وی همچنین لکه گیری معابر برای حذف موانع عبوری شهروندان و یکدست کردن مسیرها، جمع آوری مصالح و نخاله های ساختمانی و ترمیم جداول و پل ها و همسطح سازی دریچه ها، رسیدگی به وضعیت سرویس های بهداشتی، رنگ آمیزی جداول و تابلوها و رسیدگی به باکس‌های زباله در معابر سطح حوزه را از فعالیت‌های شهرداری‌های نواحی سه گانه و معاونت خدمات شهری در آستانه سال نو اعلام کرد.

به گفته شهردار منطقه ۲، گلکاری در معابر و میادین سطح حوزه با کاشت گل‌های تولیدی منطقه به منظور تقویت و تلطیف روحیه شهروندان، از سایر فعالیت‌هایی محسوب می‌شود که در سطح حوزه این منطقه عملیاتی می‌شود.

همچنین نصب المان‌های نوروزی در سطح حوزه و اجرای برنامه های فرهنگی متنوع از دیگر برنامه های شهرداری منطقه ۲ در طرح استقبال از بهار است.

طرح استقبال از بهار

طرح استقبال از بهار

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.