کد خبر : 33558
تاریخ انتشار : شنبه 9 اردیبهشت 1402 - 10:55

آمادگی شهرداری تبریز برای همکاری فرهنگی و ورزشی با باشگاه تراکتور

آمادگی شهرداری تبریز برای همکاری فرهنگی و ورزشی با باشگاه تراکتور

شهردار تبریز از آمادگی این مجموعه به عقد تفاهم‌نامه همکاری با باشگاه تراکتور جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و استعدادیابی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

 یعقوب هوشیار در دفتر کار خود میزبان هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور بود.

در این دیدار شهردار تبریز با بیان اینکه باشگاه تراکتور با بهره‌مندی از هواداران پرشور میلیونی خود، از ظرفیت‌های مناسبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی برخوردار است، از آمادگی و تمایل شهرداری برای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دو مجموعه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

هوشیار، شهرداری تبریز را آماده همکاری‌ در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی و استعدادیابی با باشگاه تراکتور دانست و گفت: شهرداری تبریز این آمادگی را دارد که پس از انعقاد تفاهم‌نامه، فضاهای ورزشی موجود بخصوص زمینهای چمن محلات را برای استعدادیابی در اختیار باشگاه تراکتور قرار دهد تا برنامه‌های مدیریت شهری در این زمینه‌ها اجرا شود.

وی ظرفیت میلیونی هواداران تراکتور را فرصتی مناسب برای ترویج آموزش شهروندی و مسایل فرهنگی عنوان کرد و افزود: هر هوادار تراکتور می‌تواند سفیر فرهنگی شهر تبریز باشد و مدیریت شهری تبریز می‌تواند از این ظرفیت مناسب در راستای اهداف فرهنگی و شهروندی خود استفاده کند.

در این دیدار همچنین هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور از همراهی و حمایت شهردار تبریز از باشگاه تراکتور قدردانی کرد و گفت: ساماندهی مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) بخصوص در بحث تنظیف، سرویس‌دهی رایگان اتوبوسرانی، لکه گیری مسیرهای منتهی به ورزشگاه و دیگر خدمات به هواداران از اقدامات قابل تقدیر شهرداری تبریز است.

وی، یعقوب هوشیار را چهره‌ای ورزشی، ورزشکار و علاقه‌مند به توسعه ورزش شهر تبریز و هوادار واقعی تراکتور دانست و گفت: اهالی ورزش تبریز به یاد دارند که تنها قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر کشور که اتفاقی بی‌نظیر بود، در دوران مدیریت آقای هوشیار در شهرداری منطقه ۵ رقم خورده است.

در این دیدار که ایوب ذوالفقاری مدیر فنی و رییس آکادمی باشگاه تراکتور، میرمعصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه شهرداری و سعید صالح‌نیا مدیرکل حوزه شهردار تبریز و نایب رئیس هییت مدیره باشگاه شهرداری تبریز حضور داشتند، پیراهن شماره ۲۰ تیم فوتبال تراکتور که نام یعقوب هوشیار در پشت آن نقش بسته، به شهردار تبریز اهدا شد. ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.