کد خبر : 33738
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 خرداد 1402 - 11:25

اهمیت شرق تبریز در چشم‌انداز توسعه شهری/ مشکلات مرزداران رفع می‌شود

اهمیت شرق تبریز در چشم‌انداز توسعه شهری/ مشکلات مرزداران رفع می‌شود

شهردار تبریز بر اهمیت شهرک‌های موجود در شرق این کلانشهر در چشم انداز توسعه شهری تاکید کرد.

یعقوب هوشیار در میز خدمت مسجد المهدی(عج) مرزداران اظهار کرد: توسعه شهر تبریز به سمت شرق بوده و شهرک‌هایی مانند مرزداران، نصر و … نقش مهمی در این مورد ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به سالها تجربه به عنوان شهردار منطقه ۵ گفت: با توجه به آشنایی با مشکلات این منطقه، تلاش می‌کنیم عمده مسائل سطح حوزه در اسرع وقت حل و فصل شود.

وی با اشاره به احداث امکاناتی چون ورزشگاه پنج هزار نفری، دو پارک بزرگ، سالن سرپوشیده و… در شهرک مرزداران ادامه داد: اهتمام شهرداری برای ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز شهروندان منجر به توسعه این منطقه شده است.

هوشیار تصریح کرد: احداث میدان میوه و تره بار در شهرک مرزداران یکی دیگر از خدمات مدیریت شهری برای عرضه مواد غذایی با کمترین هزینه به شهروندان است.

وی در ادامه به پروژه‌های سال جاری در شهرک‌ مرزداران اشاره کرد و افزود: احداث راه دسترسی شهرک مرزداران به اتوبان ولایت، جنگل کاری ۳۰ هکتاری جنب ورزشگاه پنج هزار نفری مرزداران و احداث پارک محله ای جدید در این منطقه از جمله اقداماتی است که به زودی آغاز می شود.

شهردار تبریز همچنین از طراحی مجموعه رفاهی تفریحی دو هکتاری در شهرک مرزداران خبر داد و گفت: این مجتمع در ورودی ۳۰ متری نیروی انتظامی، شامل امکانات تفریحی و رفاهی مختلفی چون استخر، سالن‌های ورزشی، تالار پذیرایی و مراسمات خواهد بود.

میز خدمت شهرداری منطقه ۵ تبریز با حضور حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی رئیس شورای اسلامی شهر تبریز و شهردار منطقه ۵ برگزار شد. ()

برچسب ها : ، ،


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.