کد خبر : 34285
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1402 - 12:09

اجرای چهار هزار متر لوله گذاری آب خام در محدوده شهرداری منطقه ۸

اجرای چهار هزار متر لوله گذاری آب خام در محدوده شهرداری منطقه ۸

شهردار منطقه ۸ تبریز از اجرای چهار هزار متر لوله گذاری انتقال آب خام به فضای سبز محدوده مرکزی شهر، توسط شهرداری منطقه ۸ خبر داد.

حسین منیری فر ضمن اعلام خبر فوق گفت: بی تردید فضای سبز به عنوان یکی از موثرترین پدیده های محیط زیست، پیوسته و در همه ادوار مورد تاکید بوده که برای حفاظت و گسترش آن داشتن مدیریت صحیح و استفاده درست از عوامل گسترش دهنده این پدیده ارزشمند هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی از اساسی ترین نیازهاست.

وی اظهار کرد: یکی از اهداف شهرداری منطقه هشت، استفاده از آب غیر شرب و سیستم انتقال آب خام جهت آبیاری فضای سبز میباشد تا با حذف روش آبیاری با تانکر، گامی در جهت سهولت آبیاری فضای سبز فراهم شود.

منیری فر گفت: با همت عوامل فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۸ طی سال جاری تا کنون بالغ بر ۴۰۰۰ متر طولی لوله گذاری آب خام در محدوده مرکزی شهر انجام شده است و بر آنیم تا پایان سال محورهای مورد نیاز برای لوله گذاری آب خام تکمیل شود.

شهردار منطقه ۸ افزود: در همین راستا طرح انتقال آب خام در خیابان امام خمینی(ره) حد فاصل چهارراه شریعتی تا میدان ساعت به طول ۸۵۰ متر هم اکنون در حال اجرا بوده که با اجرای این پروژه نیاز آبی فضای سبز این مسیر تامین خواهد شد.

اجرای جدول کانیو در مسیرگشایی آدی گوزل

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه هشت از اجرای عملیات جدول گذاری کانیو در مسیرگشایی آدی گوزل خبر داد.

اورنگ رسولی ضمن اعلام این مطلب افزود: به منظور آماده سازی مسیرگشایی آدی گوزل، عملیات جدولگذاری وگلاف گذاری پروژه توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۸ آغاز شده و به سرعت در حال اجرا است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۸ هدف از اجرای جدول کانیو در حاشیه مسیرگشایی آدی گوزل را ساماندهی و آماده سازی پروژه جهت بهره برداری، دانسته و گفت: با تلاش عوامل فنی و عمرانی، درحداقل زمان ممکن شاهد تکمیل جدول گذاری و کفسازی مسیر خواهیم بود.

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.