کد خبر : 34382
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1402 - 15:43

خودروی ۱۵ هزار دلاری را ۴۰ هزار دلار کرده‌ایم / از کدام مصرف کننده حمایت می‌کنید؟

خودروی ۱۵ هزار دلاری را ۴۰ هزار دلار کرده‌ایم / از کدام مصرف کننده حمایت می‌کنید؟

یک نماینده مجلس گفت: خودروی ۱۵ هزار دلاری را ۴۰ هزار دلار کرده‌ایم / از کدام مصرف کننده حمایت می‌کنید؟

به گزارش آی نیوز یک نماینده مجلس گفت: شوراها و سازمان‌های متعددی را درست کرده‌ایم و نام آنها را هم سازمان حمایت از مصرف کننده گذاشته‌ایم. آن‌وقت در سازمان حمایت از مصرف‌کننده قیمت خودروی ۱۵ هزار دلاری را ۴۰ هزار دلار کرده‌ایم. از کدام مصرف کننده حمایت می‌کنید؟ باید اینها را حل کنیم وگرنه راهکار تا دلتان بخواهد هست.
جلال رشیدی کوچی گفت: روی یک خودروی وارداتی دو بارمالیات برارزش افزوده ۹ درصدی، اعمال می‌شود، یعنی دولت دستش در جیب مردم است. یکبار وقتی خودرو وارد می‌شود، ۹ درصد پرداخت می‌شود، آیا این را مجلس تصویب کرده است؟ بعد قیمت گذاری می‌شود و ۷۰۰ میلیون تومان را تبدیل به ۲ میلیارد تومان می‌کنیم بعد روی ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، دوباره یک ۹ درصد دیگر مالیات می‌گیریم. این موضوع دست کیست؟ اختیارش با کیست؟ اختیارش با دولت یا وزیر صمت است.

به گزارش ایلنا، وی گفت: شوراها و سازمان‌های متعددی را درست کرده‌ایم و نام آنها را هم سازمان حمایت از مصرف‌کننده گذاشته‌ایم. آن‌وقت در سازمان حمایت از مصرف‌کننده قیمت خودروی ۱۵ هزار دلاری را ۴۰ هزار دلار کرده‌ایم. از کدام مصرف کننده حمایت می‌کنید؟ باید اینها را حل کنیم وگرنه راهکار تا دلتان بخواهد هست.

خودروی ۱۵ هزار دلاری

خودروی ۱۵ هزار دلاری

خودروی ۱۵ هزار دلاری

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.