کد خبر : 34395
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آبان 1402 - 13:04

هوشیار: درخواست شهروندان در میزخدمت شهرداری با جدیت پیگیری می شود

هوشیار: درخواست شهروندان در میزخدمت شهرداری با جدیت پیگیری می شود

شهردار تبریز با تاکید بر پیگیری درخواست شهروندان در میز خدمت شهرداری گفت: اهتمام مدیریت شهری تدوین برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت و اجرای پروژه های عمرانی بر اساس مطالبات شهروندان است که با برپایی میز خدمت در مناطق دهگانه مصمم به احصا و حل مشکلات شهروندان هستیم.

یعقوب هوشیار در جریان برپایی میزخدمت در مسجد الزهرا (س) خیابان حجتی که با حضور عضو شورای اسلامی شهر و شهردار منطقه ۴ تبریز برگزار شد، با اشاره به اینکه درخواست شهروندان در میزخدمت با جدیت پیگیری می شود، دستور داد: از شنبه پیش رو به مدت یک هفته، طرح ضربتی ترافیکی، خدماتی و عمرانی برای رفع مشکلات اهالی اجرا شود.

شهردار تبریز، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار منطقه ۴ در نشستی گرم و صمیمی با شهروندان ضمن شنیدن درخواست شهروندان حاضر، راهکارها ‌و دستورات لازم را صادر کرد.

درخواست‌ها و مشکلاتی همچون تعریض پیاده روها، آسفالت معابر، خط کشی و ایمن سازی، جمع آوری سدمعبر، احداث فرهنگسرا و ساماندهی قبرستان عمو زین الدین از جمله مسائل مطرح شده توسط اهالی محله حجتی بود که در این خصوص مباحثی مطرح و موارد بررسی شد.

ملاقات مردمی در محل مساجد با حضور شهردار تبریز، اعضای شورای شهر و شهرداران مناطق به منظور بررسی و رسیدگی به مشکلات شهروندان مناطق و محلات مختلف تبریز در قالب سلسله نشست‌ها و دیدارهای موسوم به “میز خدمت” برگزار می‌شود.

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.