کد خبر : 3447
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 10:00

تریلر حامل اتباع بیگانه در ماکو توقیف شد

تریلر حامل اتباع بیگانه در ماکو توقیف شد

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی از توقیف یک دستگاه تریلر حامل اتباع بیگانه در حوزه این شهرستان خبر داد.

سردار محمد عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر اینکه باند قاچاق انسان قصد انتقال اتباع بیگانه را با یک دستگاه تریلر از محور جاده ترانزیتی تبریز_ماکو به مرزهای این شهرستان را دارند پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اطلاعاتی هنگ ماکو قرار گرفت.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که اتباع بیگانه در پوشش محموله بار، به تریلر بارگیری شده‌اند.

وی تصریح کرد: به همین خاطر ماموران بلافاصله اقدام‌های اطلاعاتی را در این زمینه آغاز و پس از چند روز عملیات پلیسی و شناسایی از عناصر قاچاقچی دریافتند که اتباع بیگانه با یک دستگاه تریلر در حال ورود به منطقه هستند.

عباسی افزود: در این باره با هماهنگی مقام قضایی و پس از شناسایی با مراقبتهای لازم صورت گرفته، در یک اقدام غافلگیرانه تریلر مذکور توقیف و سه نفر سرنشین آن دستگیر شدند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی بیان کرد: مرزداران در بازرسی از کامیون ۱۱۳ نفر اتباع بیگانه را که بار تریلر بودند دستگیر و پرونده با تکمیل آن به مقام قضایی ارجاع داده شد.

عباسی از توقیف بار لوازم آرایشی در سردشت نیز خبر داد و تصریح کرد: در این رابطه دو هزار و ۲۴۰ عدد از انواع لوازم آرایشی، ۵۴۵ ثوب لباس نوزاد و ۹۴ دستگاه لوازم خانگی کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.