کد خبر : 34516
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 - 12:04

اجرای طرح تعویض رایگان مخازن گاز CNG تاکسی‌های درون‌شهری

اجرای طرح تعویض رایگان مخازن گاز CNG تاکسی‌های درون‌شهری

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز گفت: مخازن (فاقد معاینه فنی یا فرسوده) گاز CNG تاکسی های درون شهری بصورت رایگان تعویض می شود.

عبدالرحیم قاصدی با اعلام این خبر افزود: در راستای تسهیل در امر ثبت‌نام، اطلاعات تاکسیرانان تجمیع و به اتحادیه حمل ونقل مسافرشهری کشور ارسال خواهد شد که به همین منظور متقاضیان می توانند از نشانی الکترونیک irtusan.ir قسمت درخواست مخزن CNG برای ثبت درخواست اولیه اقدام کنند.

وی ادامه داد: پس از ثبت نام متقاضیان، تقاضاهای دریافت شده توسط سازمان تاکسیرانی تبریز بررسی و حائزین شرایط، تایید و تجمیع و به اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور ارسال خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری تبریز تاکید کرد: شرط لازم برای استفاده از مزایای این طرح، ثبت نام مالکین تاکسی های با مخازن گاز CNG (فاقد معاینه فنی و فرسوده و تاریخ منقضی) از نشانی الکترونیک irtusan.ir (قسمت درخواست مخزن CNG ) و سپس ارسال مشخصات حائزین شرایط از سوی این سازمان به اتحادیه حمل ونقل مسافر درون شهری است.

قاصدی تصریح کرد: اتحادیه حمل ونقل مسافر درون شهری نیز داده های دریافتی از سازمان تاکسیرانی را جهت پالایش و بازبینی و طی ادامه فرایند به مدیریت طرح CNG ارسال خواهد کرد.

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.