کد خبر : 3566
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 شهریور 1394 - 5:27

اختصاص مکان‌های ویژه برای انجام ورزش‌های مختلف در پارک ائل گلی

اختصاص مکان‌های ویژه برای انجام ورزش‌های مختلف در پارک ائل گلی

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز از اختصاص زمین های ویژه برای انجام ورزش‌های مختلف در پارک بزرگ ائل گلی تبریز خبر داد.

 

به گزارش آی نیوزاز سازمان پارکها و فضای سبز تبریز،محمدحسین حسن زاده با بیان اینکه برای ورزش های مختلف مثل والیبال، پینت بال، اسکیت و…زمین و پیست های جداگانه در ائل گلی تعبیه شده است، اظهار داشت: این اقدام در راستای ایجاد حس نشاط در ورزشکاران و تقویت ورزش تخصصی انجام یافته است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه پارکها و فضاهای سبز محلی برای آسایش و آرامش شهروندانی می باشد که ساعاتی از روز برای گریز از محیط های پر تنش شهری به این مکان ها روی می آورند، سازمان پارکها و فضای سبز تبریز با ایجاد چنین تدابیری سعی در ایجاد این حس آرامش بخش در شهروندان داشته است.
حسن زاده با اشاره به اینکه پیش از این محدوده جاده سلامت ائل گلی به محلی برای برخی ورزش ها تبدیل شده بود، گفت: در حال حاضر محدوده جاده سلامت در حال بازسازی و کف سازی است و به همین دلیل قابل استفاده برای این ورزش ها نمی باشد.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز ادامه داد: به همین دلیل هم اکنون به طور موقت مسیر قدیمی (بین دو قسمت لونا پارک ائل گلی) برای انجام ورزش والیبال تعیین شده است.
وی یادآور شد: همچنین به دلیل اینکه مسیر جاده سلامت به عنوان محل عبور مردم عادی نیز محسوب می شد، به دفعات زیاد شاهد بروز حادثه از طریق پرتاب توپ به شهروندان بودیم که همین موضوع آسیب و صدمات بعدی را تسریع می بخشید .
حسن زاده شکایت های مردمی، بروز آسیب های فیزیکی، انتقادهای شهروندان از برخی ناهنجاری ها، بروز آسیب برای سالمندان و… را از عمده دلایل برچیدن محل ورزش از این مسیر عنوان کرده و اختصاص فضای مخصوص برای ورزش های مختلف را در راستای آسایش شهروندان قلمداد کرد.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز در پایان یادآور شد: در کنار تمامی اینها ، آسیب اصلی اینها متوجه درختان و فضاهای سبز ائل گلی بود که خسارت های پر شمار و گاه جبران ناپذیری برای فضاهای سبز را در پی داشته است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.