کد خبر : 35941
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 تیر 1403 - 11:37

اجرای طرح “نگهداشت شهری” در ۱۵ محله سطح منطقه با ۷۰ مرحله خدماتی

اجرای طرح “نگهداشت شهری” در ۱۵ محله سطح منطقه با ۷۰ مرحله خدماتی

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۱ از اجرای طرح نگهداشت شهری در ۱۵ محله سطح منطقه با ۷۰ مرحله خدماتی خبر داد

رسول عزیزی اعلام کرد: این معاونت توسط چندین اکیپ خدماتی در سطح منطقه و نواحی دوگانه به صورت کامل در حال اجرای برنامه‌های طرح ‘نگهداشت شهری “است که در تمامی محلات سطح حوزه اجرایی شده و همچنان تداوم دارد.
وی گفت: بر همین اساس طی هفته گذشته ۱۵ محله از جمله صالح آباد، اتوبان به طرف میدان شهید فهمیده، مسیر شهید بهشتی، ولیعصر (عج)، رودکی، پارک پروین اعتصامی، آخر یوسف آباد، دو بانده گلکار و… در این طرح قرار گرفت و اقدامات خدماتی شامل ۷۰ مورد را در این محلات اجرایی شده است.

عزیزی افزود: پاکسازی و لایروبی جوب‌ها، اصلاح کانیووها، شستشوی تمامی باکس‌ها و زیر باکس‌ها، امحای دیوارنوشته، اصلاح پیاده رو و جداول و… از جمله اقداماتی است که در محلات فوق انجام پذیرفته و ساماندهی شده است.

اصلاح و بهسازی پله در کوچه‌های شیبدار مسیر احمدآباد و گلزار در شهدای ملک عباسی

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱ تبریز از اجرای عملیات اصلاح و بهسازی پله کوچه‌های شیبدار مسیر احمدآباد و گلزار شهدای ملک عباسی خبر داد

رامین نصرا…پور اعلام کرد: این معاونت در تداوم برنامه‌های اصلاح و ساماندهی محلات به ویژه در محلات کم برخوردار و کوچه‌های شیبدار اقدام به اجرای چند طرح بهسازی کرد.

وی گفت: یکی از این اقدامات عمرانی رسیدگی به وضعیت کوچه‌های شیبدار واقع در کوچه پولاد احمدآباد و کوچه شهریار در مسیر گلزار شهدای ملک عباسی است که توسط پیمانکار اداره عمران ناحیه یک منطقه یک اجرا و در این اقدام مسیرهای فوق پله گذاری و اصلاح شده که نقش مهمی در روانسازی تردد شهروندان و رفع مشکلات قبلی شده که رضایتمندی شهروندان را در پی داشته است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱ تبریز همچنین از اجرای عملیات بتن ریزی و قالب‌بندی در پروژه تعمیر و مرمت پل هفت تیر در ضلع غربی این پل خبر داد.

رامین نصرا…پور اعلام کرد: این معاونت در تداوم اجرای پروژه تامین و مرمت پل هفت تیر که نقش مهمی در استحکام سازی و مقاوم سازی آن دارد وارد مرحله عملیات قالب بندی جهت بتن‌ریزی (بتن خود تراکم) در ضلع غربی این پل شد.
وی گفت: این منطقه چندین طرح مهم و اساسی را در راستای مقاوم‌سازی پل‌های سطح حوزه در دستور کار خود قرار داده که هم اکنون به صورت همزمان توسط اکیپ‌های فنی و عمرانی اجرا می‌شود.

نصرا…پور افزود: این پل یکی از پرترددترین پل‌های سطح منطقه است که طبق نظر کارشناسان و زیر نظر متخصصان در حال مقاوم‌سازی بوده و به زودی شاهد اتمام آن خواهیم بود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.