کد خبر : 3715
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مهر 1394 - 7:20

وزیر امورخارجه یکی از قهرمانان ملی تاریخ ماست/همه دیوارهای غلط تحریم را فرو می ریزیم

وزیر امورخارجه یکی از قهرمانان ملی تاریخ ماست/همه دیوارهای غلط تحریم را فرو می ریزیم

رییس جمهوری فاجعه منا را تاسف آور دانست و با تاکید بر این که دولت به وظیفه خود درباره این فاجعه واقف است، گفت: صدای مظلومیت حجاج در حضور سران جهان در سازمان ملل متحد به گوش جهانیان رسانده شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح دوشنبه در همایش ملی روز روستا که در سالن اجلاس سران برگزار شد، در ابتدای سخنان خود به موضوع روستا اشاره کرد و افزود: بسیار خوشحالم که امسال نیز خداوند این توفیق را داد در خدمت شما عزیزانی که از سراسر کشور به نام روستا و برای توسعه روستا و حرکت روستا به نقطه مطلوب در اینجا اجتماع کرده اید باشم.

وی ادامه داد: روستا زیبایی های خود را دارد، این نه از آن جهت که من خود روستازاده ام و به روستایی بودن خود نیز افتخار می کنم بلکه از آن جهت که روستا محور فرهنگ این مرز بوم است.
رییس جمهوری اضافه کرد: همه بزرگان گذشته این دیار و بسیاری از بزرگان امروز، عالمان، اندیشمندان، سیاستمداران، اصحاب فرهنگ و هنر، انقلابیون،سرداران و شهدای بزرگ از روستا هستند.

روحانی اظهار داشت: روستا همان نقطه ای است که از این نام قبل از هر چیز صفا، صداقت، مهربانی و عشق به اسلام، دین و خاندان رسالت و تولید، کار و کوشش تبادر می شود.
وی با بیان اینکه آنچه از روستا به ذهن انسان می آید سخت کوشی توام با صفا و صداقت است، فزود: ما به هویت دینی، فرهنگی، ایرانی، اسلامی و یک عزم راسخ برای یک حرکت جدید نیاز داریم.

در هفته های آینده همه دیوارهای غلط تحریم را فرو می ریزیم

رییس شورای عالی امنیت ملی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع برنامه جامع اقدام مشترک اشاره کرد و گفت: هیچ کسی در دنیا نیست که بگوید ایران در مذاکرات ناموفق بوده است.
روحانی با بیان این که ایران به توفیق بزرگی دست یافته است، افزود: آن های که می خواهند افتخار ملت را زیر سوال ببرند به نفع چه کسی کار می کنند؟ افتخار ما اختصاص به گروه خاصی ندارد.
وی خاطر نشان کرد: در هفته های آینده همه دیوارهای غلط تحریم را فرو می ریزیم.

ملت ایران در انتخابات اسفندماه حماسه دیگری می آفریند

رییس جمهوری همچنین به موضوع انتخابات سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: ملت ایران حماسه دیگری در انتخابات اسفندماه می آفریند و روستاییان در انتخابات پیش رو به کسانی رای می دهند که لایق ترین ها برای خدمت به این مردم و کشور هستند.
روحانی تاکید کرد: از نظر دولت، این جناح و آن جناح فرقی نمی کند. مهم این است که صالح ترین و قوی ترین افراد و آن هایی که ملی می اندیشند، وارد صحنه شوند.
به گزارش ایرنا، روز ۱۵ مهرماه به عنوان روز روستا در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است.
نخستین همایش ملی روز روستا در ۱۳و ۱۴ مهرماه سال جاری با حضور رییس جمهوری ، وزرا و سایر دست اندکاران مرتبط با امور توسعه روستایی و همچنین ۱۱۰۰ نفر از اعضای شوراهای اسلامی روستاهای کشور با هدف بسترسازی برای طرح بیشتر مباحث مرتبط با روستاها و جلب توجه به اهمیت روستاها و همچنین پاسداشت روز ملی روستا برگزار می شود .


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.