کد خبر : 3873
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 مهر 1394 - 8:43

انتقال تکنولوژی ساخت و راه اندازی تراموا به تبریز همزمان با اجرای این پروژه

انتقال تکنولوژی ساخت و راه اندازی تراموا به تبریز همزمان با اجرای این پروژه

 شهردار تبریزاز انتقال تکنولوژی ساخت و راه اندازی تراموا به تبریز همزمان با اجرای این پروژه خبرداد.

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی در توضیح این خبر گفت: برای اجرای پروژه تراموا، نیاز است تا مطالعاتی در مراحل مختلف انجام گیرد که ما موفق شده ایم تمامی این چهار مرحله را با موفقیت اجرا کنیم.
شهردار تبریز به مراحل مطالعاتی پروژه تراموا اشاره نمود و تصریح کرد: مطالعات ترافیکی، مطالعات جمعیتی، مطالعات مربوط به تاسیسات و زیرساخت های شهری و مطالعات امکان سنجی سازه و سیویل، مرحله هایی بودند که توسط کارشناسان و مهندسان بومی انجام گرفت و نتایج آن جهت استفاده در طراحی های ساخت، به شرکت  مجری، ابلاغ گردید.
وی در ادامه، به یکی از مهم ترین موضوعات مطرح شده در تفاهم نامه بین شهرداری و شرکت مجری پرداخت و اعلام کرد: یکی از مهم ترین مفادی که در تفاهم نامه ذکر شده، انتقال تکنولوژی ساخت و راه اندازی تراموا به تبریزاست که همزمان با عملیات اجرای پروژه، صورت می گیرد.
دکتر نجفی، همچنین تاکید کرد: در نظر داریم که تبریز، به عنوان نماینده شرکت مجری در انتقال این تکنولوژی و راه اندازی آن در خاورمیانه، فعالیت کند و کارشناسان ما، مجریان این شرکت در سراسر خاورمیانه باشند.
شهردار تبریز با اعلام این که تا کنون هیچ شهری در کشور به این مرحله از پروژه تراموا نرسیده است، خاطرنشان نمود: امید است که با عزم شهرداری و شورای اسلامی شهر، بتوانیم به زودی شاهد آغاز مراحل اجرایی این پروژه مهم و زیر بنایی باشیم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.