کد خبر : 4351
تاریخ انتشار : جمعه 27 آذر 1394 - 8:09

عباسی: با پولادی هیچ صحبتی نکرده ایم/ نمی دانیم قلعه نویی ادینهو را می خواهد یا نه

عباسی: با پولادی هیچ صحبتی نکرده ایم/ نمی دانیم قلعه نویی ادینهو را می خواهد یا نه

با مهرداد پولادی صحبتی نکردیم و این مسئله در رسانه‌ها مطرح شده اما هنوز باشگاه به طور رسمی اقدامی در این مورد نکرده است.

 

سعید عباسی در مورد پیروزی ۲ بر صفر تراکتورسازی مقابل استقلال اهواز گفت: “دیدار بسیار سختی بود بازی با تیم‌هایی مثل استقلال اهواز که چیزی برای از دست ندادن ندارند بسیار سخت است. در این بازی‌ داور هم با سوت‌های زیادی که می‌زد بازی را می‌خواباند.”

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی در مورد اولین پیروزی قلعه‌نویی با تراکتورسازی اظهار داشت: “اثر تفکرات تونی اولیویرا همچنان در تیم هست و متاسفانه بازیکنان خیلی عقب بازی می‌کنند. قلعه‌نویی دائم این مسائل را به تیم گوشزد می‌کند تا هر چه زودتر به روند قابل قبولی برسیم. باید تمایل به حمله را بیشتر و تمایل به دفاع را کمتر کنیم. کم کم وضعیت تیم بهتر می‌شود و کیفیت تیم بالاتر می‌رود.”

وی در مورد مصدومیت شجاع خلیل‌زاده، تصریح کرد: “متاسفانه گونه این بازیکن دچار ضرب خوردگی شدید شد. بعد از بازی بلافاصله به بیمارستان رفتم تا وضعیت او را بررسی کنند. اقدامات لازم را برای درمان این بازیکن انجام دادیم و امیدوارم هر چه زودتر او بتواند به مسابقات باز گردد.”

به گزارش فارس؛ عباسی در مورد دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل استقلال، خاطرنشان کرد:‌ “شرایط بازی بسیار سخت است. فشار کار بالا می‌رود و کم کم به استقبال لیگ قهرمانان آسیا هم می‌رویم در این فشردگی مصدومیت‌ها هم بالا می‌رود امیدواریم در نیم فصل با جذب چند مهاجم خوب به وضعیت بهتری برسیم.”

وی در مورد وضعیت یونس حمزه، تصریح کرد: “بعد از بازی با استقلال هیأت مدیره تشکیل جلسه می‌دهد و در مورد وضعیت این بازیکن تصمیم گیری می‌کند. حمزه در یک تمرین شرکت نکرد و به دلیل این کار در اختیار مدیریت باشگاه قرار گرفت که باید دید وضعیت او چطور می‌شود.”

عباسی در مورد بحث حضور مهرداد پولادی در تراکتورسازی گفت: “ما با مهرداد پولادی صحبتی نکردیم. این مسئله در رسانه‌ها مطرح شده اما هنوز باشگاه به طور رسمی اقدامی در این مورد نکرده و فعلا چیزی در این مورد معلوم نیست.”

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مورد اینکه بحث حضور ادینهو در ایران جدی شده است، عنوان کرد: “این مسئله به لیستی باز می‌گردد که قلعه‌نویی در اختیار ما قرار می‌دهد باید دید او چه بازیکنانی را به ما معرفی می‌کند. وقتی مربی لیستش را در اختیار ما گذاشت ما به دنبال جذب بازیکنان می‌رویم او هنوز لیست مدنظرش را ارائه نکرده است و بیشتر روی موضوع اردوی نیم فصل کار می‌کند.”

وی در مورد وضعیت مربی گلرهای تراکتورسازی خاطرنشان کرد: “منتظر هستیم ببینم وضعیت مذاکرات به کجا می‌انجامد. در حال مذاکره هستیم و فعلا نتیجه قطعی برای حضور یک مربی گلرها حاصل نشده است.”

عباسی در پایان یاد‌آور شد: “در صورتی که تیم مقابل استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به پیروزی برسد پاداش ویژه‌ای به بازیکنان پرداخت می‌شود.”

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تراختورلینک شنبه , ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷

ُسلام
فقط اخبار تولیدی