کد خبر : 4426
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 دی 1394 - 6:27

تشکیل تیم اجرایی تخصصی مناطق دهگانه شهرداری تبریز برای مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز

تشکیل تیم اجرایی تخصصی مناطق دهگانه شهرداری تبریز برای مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز

 معاون اقتصادی، مالی و سرمایه گذاری شهردار تبریز از تشکیل تیم اجرایی برای مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز و نظارت بر نحوه ساخت و سازها بر اساس قوانین و ضوابط شهرداری، خبر داد.

به گزارش آی نیوز، عباس عادلی شهیر، در توضیح این خبر گفت:  پیرو نشست معاونین در زمینه بحث و بررسی مسائل مربوط به ساخت و سازهای بی رویه، همچنین مشکلات ناشی از این ساخت و سازها، مقرر گردید که تیمی از نمایندگان ۱۰ منطقه شهرداری تشکیل شود و مطابق با قانون و مقررات، بر نحوه ساخت و سازها، نظارت کند.
وی افزود: این اقدام در راستای رعایت اصول شهرسازی توسط مالکان و احداث کنندگان ساختمان و همچنین حفظ حریم شهر، در اولویت کاری معاونت اجرایی قرار می گیرد.
معاون اقتصادی، مالی و سرمایه گذاری شهردار تبریز، ادامه داد: از ۱۰ دی ماه جاری، عملیات اجرایی جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز با مسوولیت معاونت اجرایی شهرداری تبریز وارد عمل خواهدشد.
عادلی در بخش دیگری از سخنان خود، به بحث جرایم ناشی از تخلفات پرداخت و تصریح کرد: در مکان هایی که رسیدگی به تخلفات صورت نگرفته است،جهت تعیین تکلیف و پرداخت جرایم مربوط به تخلفات ساختمانی، علاوه بر شهرداری های مناطق ۱۰گانه، از نیروی انتظامی نیز کمک خواهیم گرفت که جا دارد پیشاپیش از همکاری این نهاد با شهرداری، تشکر کنم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.