کد خبر : 4430
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 دی 1394 - 7:39

گسترش فولاد ۰ – ۱ سایپا / گسترش فولاد نیم فصل را با شکست شروع کرد

گسترش فولاد ۰ – ۱ سایپا / گسترش فولاد نیم فصل را با شکست شروع کرد

در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال تیم گسترش فولاد تبریز در خانه با یک گل مغلوب سایپا تهران شد تا با این نتیجه، روند صد در صد برتری این تیم تهرانی برابر گسترش فولاد در تبریز در این رقابت‌ها تداوم یابد.

 

در نخستین دیدار امروز یکشنبه لیگ برتر فوتبال که در چارچوب هفته شانزدهم این رقابت‌ها برگزار شد، تیم‌های گسترش فولاد تبریز و سایپا تهران از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر شاگردان جلالی به پایان رسید تا شاگردان کمالوند نیم فصل دوم را با شکست خانگی آغاز کنند.

در این بازی در نیمه نخست گسترش فولاد با وجود برتری در مالکیت توپ و میدان نتوانست از این امتیاز استفاده کند و دو تیم همچون بازی رفت با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم نیز این حکایت تا دقیقه ۷۶ بازی ادامه داشت تا اینکه در این دقیقه میلاد میداوودی با ضربه ایستگاهی دروازه گئورگیف را باز کرد تا سایپا یک بر صفر پیش افتاده و در آستانه برد در این بازی قرار بگیرد.

در ادامه شاگردان کمالوند تلاش زیادی برای جبران گل خورده انجام دادند اما بی ثمر بود و در نهایت این دیدار با یک گل به سود شاگردان جلالی به پایان رسید.

بدین ترتیب سایپا در سومین رویارویی خارج از خانه خود مقابل گسترش فولاد در لیگ برتر، سومین پیروزی را برابر این تیم تبریزی جشن گرفت.

اشکان خورشیدی داور این بازی بود که در طول بازی تنها دو بار دست به جیب شده و مهدی ترابی از سایپا و مرتضی اسدی از گسترش فولاد را با کارت زرد خود جریمه کرد.

در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال سایپا با این پیروزی ۲۷ امتیازی شده و تا رده چهارم جدول صعود کرد. گسترش فولاد نیز با همان ۲۱ امتیاز در مکان دهم باقی ماند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.