کد خبر : 4503
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 - 8:16

اجرای ۵۵ پروژه خدماتی، عمرانی و سرمایه گذاری توسط شهرداری منطقه یک

اجرای ۵۵ پروژه خدماتی، عمرانی و سرمایه گذاری توسط شهرداری منطقه یک

 شهردار منطقه یک تبریز، منطقه یک تبریز از اجرای ۵۵ پروژه خدماتی –عمرانی وسرمایه گذاری در این منطقه خبر داد.

مهدی یوسفی افزود:اکثر پروژه های اجرائی وعمرانی از قبیل تقاطع غیر همسطح جانبازان با ورود به عملیات عرشه گذاری ورمپ گذاری وهمچنین تقاطع غیر همسطح گلپارک نیز با عملیات خاکبرداری و دیواره چینی به صورت مستمر در حال پیگیری است.
شهردار منطقه یک تبریز به پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه بیمارستان کودکان مبتلا به سرطان اشاره نموده واز بهره برداری از چندین طرح عمرانی وخدماتی در کنار این طرح همزمان با دهۀ فجر امسال خبر داد.
یوسفی در ادامه این گفتگو افزود: از آنجائی که تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری برای سال ۲۰۱۸ انتخاب شده، در حوزه توریسم وگردشگری برنامه های خاصی در نظر داریم که بتوانیم.
شهردارمنطقه یک تبریز ضمن اشاره به برنامه های پیش بینی شده از سوی این منطقه برای سال آتی گفت: بودجه گذاری منطقه ای در راستای سیاستهای فرهنگی واجتماعی بوده ودر احداث فرهنگسرا و کتابخانه های عمومی وهمچنین توسعه فضای سبز منطقه و زیباسازی شهری والمان مناسب شهری با بهره گیری از توان فنی وتخصصی روز پیشقدم خواهیم شد.
شایان ذکر است در نظرسنجی از همشهریان گرامی در خصوص میزان رضایتمندی از عملکرد عمرانی وخدماتی وشهرسازی،  شهرداری منطقه یک تبریز با کسب میزان ۹۰ درصد این رضایتمندی درصدر نظرسنجی قرار گرفت.

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.