کد خبر : 4830
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اسفند 1394 - 8:10

دکتر دبیری: نتایج نمایشگاه توانمندی های تبریز در آلمان پر برکت خواهد بود

دکتر دبیری: نتایج نمایشگاه توانمندی های تبریز در آلمان پر برکت خواهد بود

 رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهر تبریز برای استقبال از گردشگران خارجی و داخلی در ۲۰۱۸ آماده می شود و در این راستا برگزاری نمایشگاه توانمندی های فرهنگی و اقتصادی تبریز در آلمان نتایج خوبی برای شهر در برخواهد داشت و پر برکت خواهد بود.

به گزارش آی نیوز، شهرام دبیری در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز با اعلام اینکه مردم با حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان افراد اصلح را انتخاب کنند، گفت: با شور و نشاطی که در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان در جامعه وجود دارد امیدواریم این انتخابات هم همانند انتخابات گذشته به صورت پرشکوه و با حضور اکثریت مردم برگزار شود.
دکتر شهرام دبیری با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی های شهر تبریز و استان در آلمان با ارائه گزارشی در خصوص سفر و حضور در این نمایشگاه گفت: برگزاری این نمایشگاه در آلمان در راستای شناسایی توانمندی های تبریز و استان با توجه به استقبال گسترده ای که از این نمایشگاه شد مفید بوده و گامی مثبت در خصوص شناسایی و مطرح کردن توانمندی ها و پتانسیل های مختلف تبریز و استان است.
دبیری با اعلام اینکه نظام مهندسی میزبانی سفر وی و شهردار تبریز و حضور در این نمایشگاه را بر عهده داشت و هزینه های آن از سوی شهرداری تامین نشده بود، گفت: در طی این سفر به همراه شهردار تبریز با مسئولان و مقامات شهری شهرهای هامبورگ و برلین آلمان دیدارهای کاری مفیدی صورت گرفت.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه در آلمان شهرداری ها بالاترین مقام حاکمیتی و اجرایی در شهر هستند گفت: مدیریت یکپارچه و متمرکز شهر در برلین در اختیار شهرداری هاست.
دبیری همچنین با اشاره به دیدار با سفیر کشورمان درآلمان و همچنین دیدار بادکتر رحمانزاده پزشک ایرانی ساکن برلین گفت: این پزشک ایرانی در از اعلام آمادگی و تمایل خود برای احداث بیمارستان در تبریز خبر داد که در این راستا از وی جهت حضور در تبریزی دعوت به عمل آمد.
وی با اشاره به دیدار با شهردار هامبورگ اظهار داشت: در دیدار با شهردار هامبورگ که همزمان نخست وزیر این ایالت نیز بود موضوع خواهرخواندگی تبریز و هامبورگ مطرح و مقرر شد زمینه های این امر مورد بررسی قرار گیرد.
وی دیدار با مدیران اتاق بازرگانی هامبورگ و همچنین عضو ایرانی الاصل پارلمان هامبورگ را از دیگر برنامه های حضور رئیس شورا و شهردار تبریز در هامبورگ عنوان کرد.
رئیس شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه نمایشگاه توانمندی های فرهنگی و اقتصادی شهر تبریز که به مدت سه روز در محل کنسولگری کشورمان در هامبورگ برگزار شده بود گفت: استقبال بسیار خوبی از نمایشگاه توانمندی های فرهنگی و اقتصادی تبریز در هامبورگ به عمل آمد. ایرانیان مقیم هامبورگ و همچنین تجار و بازرگانان استقبال بسیار خوبی از این نمایشگاه داشتند.
دبیری همچنین بازدید از کارخانه بازیافت زباله در هامبورگ، دیدار با سرکنسول کشورمان در هامبورگ، بازدید از برخی پروژه های شهری و ملاقات با تورهای گردشگری این شهر، ملاقات با برخی احزاب فعال در هامبورگ را از دیگر برنامه های این سفر کاری برشمرد.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز همچنین با اشاره به دیدار با مدیران کارخانه فولکس واگن اظهار داشت: در بازدید از این کارخانه و دیدار با مدیران این مجموعه در خصوص ایجاد کارخانه مونتاژ این برند در تبریز صحبت های اولیه صورت گرفت.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.