کد خبر : 4886
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 اسفند 1394 - 8:07

بررسی مشکلات ساکنان خیابان شهید مدنی تبریز

بررسی مشکلات ساکنان خیابان شهید مدنی تبریز

 معاون حمل و نقل شهردار تبریز از بررسی معضلات اهالی خیابان شهید مدنی، دارایی ۲، خبر داد.

به گزارش آی نیوز، یعقوب وحیدکیا، با اعلام این خبر گفت: پیرو درخواست اهالی و ساکنان خیابان دارایی دوم  وابلاغیه استانداری و فرمانداری تبریز در خصوص حل معضلات و مشکلات این نقطه از شهر که ناشی از فعالیت های مربوط به بار اندازی است، با تشکیل جلسات مورد بررسی قرار گرفت .
وی افزود : در زمینه حل معضل اصلی که ناشی از توقف وانت بارها و کامیونت‌های حمل بار و کالا است و طبق بازدیدهای میدانی و نظرسنجی از اهالی و کسبه، مشکلات جاری در خیابان مذبور شناسایی شد.
وحیدکیا دامه داد: توقف غیر مجاز وانت بارها و کامیونت های حمل بار در حاشیه خیابان دارایی، پارک غیرمجاز دوبله خودروهای سواری و وانت بارها ، سد معبر در پیاده روهای خیابان بدلیل پارک غیرمجاز وانت‌ها در پیاده رو یا دپوی کالا و اجناس فروشگاه‌ها، ایجاد مزاحمت برای اهالی از سوی کسبه و رانندگان وانت بارها به دلیل سدمعبر و پارک غیرمجاز وسائط نقلیه در کوچه‌های فرعی خیابان دارایی از جمله مسائلی است که اهالی خیابان دارایی۲ با آن مواجه هستند.
معاون حمل و نقل شهردار تصریح کرد: اولین طرح پیشنهادی، به ساماندهی باراندازی در این نقطه اختصاص یافت که در قالب ارائه ۳ طرح اجرایی بلند مدت ، کوتاه مدت مدیریتی و کوتاه مدت اجرایی از سوی دفتر فنی معاونت حمل ونقل و با همکاری پلیس راهور شهرستان تبریز و مدیریت حمل ونقل بار درونشهری و شهرداری منطقه ۱۰ ارائه گردید.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.