کد خبر : 4899
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 - 5:55

دکتر نجفی: بهار ۹۵، درخشان‌ترین دوره گل‌کاری در شهر تبریز خواهد بود

دکتر نجفی: بهار ۹۵، درخشان‌ترین دوره گل‌کاری در شهر تبریز خواهد بود

 شهردار تبریز، با اشاره به جایگاه فضای سبز در برنامه‌های اجرایی سال ۹۵ گفت: رویکردهای فضای سبز، باید با محوریت اصول هنری و خلاقیت های لازم، درشهر بارز باشد.

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی در بازدید از برنامه های گلکاری مناطق شهرداری، با بیان این مطلب اظهار داشت: شهرداری تبریز تمهیدات ویژه‌ای را در هر دو حوزه فضای سبز درختی، زینتی و اجرای گلکاری‌های گسترده در برنامه‌های فضای سبز سال ۹۵ مد نظر قرار داده است.
وی  اجرای موفق لاله‌کاری‌های سال گذشته را یادآور شد و تاکید کرد: سال گذشته، به دور از کلیشه ای رایج، سعی داشتیم رویکرد متنوعی را در بحث گلکاری مد نظر قرار دهیم، بر همین اساس برنامه‌های توسعه گلکاری در سال ۹۵، در گستره و تنوع بیشتری پیگیری خواهد شد.
شهردار تبریز بر لزوم بهره‌گیری از تجربه لاله‌‌کاری‌های سال گذشته تاکید کرد و افزود: کاشت ۲ میلیون پیاز لاله، بهار ۹۵ را به یکی از دوره‌های درخشان و خاطرانگیز گلکاری و توسعه فضاهای سبز زینتی در شهر تبریز تبدیل خواهد کرد.
وی اضافه کرد: در کنار لاله‌کاری‌ها، کاشت یک میلیون درختچه  زینتی، ۲۰۰ هزار جعبه بنفشه و ۲۰۰ هزار بوته شب‌بو، محور اصلی گلکاری‌های بهاره بوده و فضای متنوع و بدیعی از جلوه کلی شهر ترسیم خواهد کرد.
دکتر نجفی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به کاشت ۵۰۰ هزار اصله نهال در مناطق ۱۰ گانه اظهار داشت: مقصود از توسعه درختکاری‌ها، افزایش صِرفاً کمی درختان نیست، این برنامه‌ها باید ضامن ماندگاری و سلامت درختان باشد.

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.