کد خبر : 5031
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردین 1395 - 7:50

ایجاد راه‌ دسترسی به خلجان، برنامه مهم شهرداری منطقه هفت تبریز در سال ۹۵

ایجاد راه‌ دسترسی به خلجان، برنامه مهم شهرداری منطقه هفت تبریز در سال ۹۵

 شهردار منططقه ۷ تبریز، با اشاره به هزینه بیش از ۶ میلیارد ریالی برای ایجاد راه های دسترسی مناسب به روستای خلجان، از انعقاد قرارداد تهیه طرح موضعی برای ایجاد راه های آسان و مناسب به این روستا، خبر داد.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه هفت تبریز، حسن گنجی گفت: با توجه به اینکه روستای خلجان به صورت قانونی به شهر تبریز الحاق گردیده شهرداری منطقه هفت تبریز اقدام به انعقاد قرارداد در خصوص تهیه طرح موضعی نموده که طرح موضعی نمود که طرح مذکور به معاونت شهرسازی شهرداری تبریز جهت تصویب در کمیسیون ماده پنج ارسال شده است.
گنجی همچنین در ادامه اولویت اصلی شهرداری منطقه هفت تبریز را ساماندهی راه های دسترسی خلجان دانست و افزود: با توجه به وضعیت نابسامان راه های دسترسی و اصلی خلجان تملک املاک واقع در مسیر برابر طرح هادی بود که تاکنون برای تلمک این ملک ها بیش از شش میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی با اشاره به اعتبارات مالی پیش بینی شده برای ساماندهی ورودی محله خلجان، خاطرنشان کرد: برای ساماندهی و اجرای پروژه ورودی خلجان مذکور اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال هزینه شده است.
شهردار منطقه هفت تبریز اضافه کرد: تعریض جاده اصلی خلجان با توجه به طرح ارایه شده و تصویب شورای ترافیک و اداره کل راه و ترابری استان اقدامات اولیه انجام و در سه ماهه نخست سال ۹۵ به اتمام خواهد رسید.
مهندس گنجی به تعداد واحدهای مسکونی تملک شده اشاره کرد و اظهار داشت: در جهت اجرای پروژه ایجاد راه های دسترسی آسان و مناسب هشت باب منزل مسکونی در خیابان ۱۰ متری خلجان به مساحت ۵۰۰ متر مربع صورت گرفته است.
وی عدم دسترسی راه های مناسب به خلجان را یکی از مشکلات و معزلات این منطقه دانست و تصریح کرد: بدیهی است در کنار طرح ها و پروژه های عمرانی اولویت اصلی و مهم این منطقه ایجاد راه های دسترسی مناسب و آسان برای محله مذکور می باشد که این امر یکی از بزرگترین معزلات و مشکلات ساکنان محله خلجان است.
شهردار منطقه هفت شهرداری کلانشهر تبریز خاطرنشان کرد: با توجه به عدم وجود راه های دسترسی باریک خلجان کمک و امدادرسانی در مواقع بحرانی مانند آتش سوزی و زلزله امکان پذیر نیست و باریک بودن این جاده باعث ایجاد ترافیک سنگین و موجب برخورد خودروها با یکدیگر می شود و راه باریک خلجان ورود و خدمات رسانی ماشین آلات سنگین در مواقع بحرانی را ناممکن کرده بود که در این راستا شهرداری منطقه هفت تبریز اقدامات لازم را برای ایجاد راه های دسترسی مناسب و آسان انجام می دهد تا به شهروندان این منطقه بیش از پیش خدمات رسانی انجام دهد.
گنجی همچنین در ادامه خواستار همکاری بیشتر مردم منطقه با شهرداری برای ارایه هر چه بهتر خدمات شهری شد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.