کد خبر : 517
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 - 9:52

افتتاح ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه جدید همزمان با سالروز شوراها

افتتاح ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه جدید همزمان با سالروز شوراها

آی نیوز: شهردار تبریز گفت: مدیریت شهری تبریز به مناسبت ۹ اردیبهشت ، سالروز استقرار شوراهای اسلامی در کشور افتتاح ۵۰۰ میلیارد ریال طرح و پروژه بزرگ و کوچک عمرانی ، خدماتی فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده که این پروژه ها به ترتیب در حال افتتاح و بهره برداری هستند.

به گزارش آی نیوز ، روابط عمومی شهرداری تبریز مهندس نوین که در آئین بهره برداری از پروژه های عمرانی خدماتی شهرداری منطقه چهار سخن می گفت با اعلام این که مهم ترین و بزرگ ترین این طرح ها با بهره برداری از اولین مدرن ترین مرکز دفن بهداشتی و تصفیه خانه شیرابه زباله های شهری کشور دیروز تقدیم شهروندان تبریزی شد  افزود: اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی خدماتی شهرداری تبریز برابر برنامه زمان بندی شده تداوم دارد و مدیریت شهری تبریز به مناسبت های مختلف ملی و آئینی ، نسبت به افتتاح و بهره برداری بخشی از این طرح ها اقدام می کند.
شهردار تبریز بهره برداری پی در پی پروژه های شهری را نشان دهنده پویایی و جدیت مدیریت شهری در تداوم روند توسعه زیربنایی تبریز به منظور دستیابی به اهداف توسعه پایدار این شهر در چشم انداز ایران ۱۴۰۵ اعلام و خاطرنشان کرد: در سایه تعامل شورای اسلامی شهر ، همکاری و مشارکت شهروندان فهیم و جدیت شهرداری ، تبریز بیش از گذشته به مرزهای توسعه پایدار نزدیک می شود و ما تلاش کرده ایم تبریز را در شأن شهروندان آن و جایگاه تاریخی این شهر بسازیم.
شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و نیز شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور بر لزوم حضور و شرکت یکپارچه تمامی آحاد جامعه در این انتخابات و نیز بصیرت و هوشیاری ملی در برابر دشمن تأکید و تصریح کرد: حضور حماسی و حداکثری مردم در این انتخابات پاسخی قاطع و محکم به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.
مهندس نوین همچنین با تأکید بر این که مردم در انتخابات شوراها باید به کاندیداهایی رأی بدهند که فکر و دغدغه شان تداوم توسعه و پیشرفت تبریز باشد افزود: تبریز بزرگ ، نیاز به نمایندگان و منتخبانی دلسوز و مردانی بزرگ دارد تا اهداف مورد نظر این شهر در چشم انداز ۲۰ ساله محقق گردد.
شهردار تبریز در عین حال گفت: تبریز امروز ، شهری توسعه یافته با تحولات چشمگیر و غیر قابل انکار در تمامی حوزه های عمرانی ، سرمایه گذاری ، خدماتی ، رفاهی ، فرهنگی ، اجتماعی است و همه باید در راستای تداوم روند پیشرفت و توسعه این شهر گام برداشت.
وی در خاتمه با قدردانی از حمایت های شورای اسلامی شهر و نیز همراهی همیشه مردم شریف تبریز با مدیریت شهری طی سال های اخیر ، توسعه و پیشرفت این شهر را مرهون تعامل و همکاری این سه بخش دانست و ابراز امیدواری کرد این تعامل در دوره های بعدی نیز ادامه داشته باشد.
نوشته شده در   سه شنبه سوم اردیبهشت ۱۳۹۲  ساعت  ۲۰   توسط   مدیر سایت

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.