کد خبر : 5203
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اردیبهشت 1395 - 5:44

ارتقای نشاط اجتماعی، دستاورد مهم پروژه‌های لاله‌کاری در سطح شهر

ارتقای نشاط اجتماعی، دستاورد مهم پروژه‌های لاله‌کاری در سطح شهر

 شهردار تبریز با اشاره به اجرای پروژه‌های گسترده گلکاری اظهار داشت: خرسندیم که دومین تجربه لاله‌کاری در شهر تبریز موجب القای شور و نشاط اجتماعی در شهر شده است.

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی در حاشیه بازدید از برخی پروژه‌های لاله‌کاری سطح شهر حاطرنشان کرد: شهرداری تبریز سال گذشته برای نخستین بار، لاله‌کاری را به عنوان یک اقدام ویژه در تفرج‌گاه ائل‌گلی تبریز پایه‌گذاری کرد و امروز، این ایده، با کاشت ۲ میلیون پیاز لاله در ۲۲ گونه مختلف، جلوه عمومی شهر را متحول کرده است.
وی با تاکید بر این‌که نگرش شهرداری به موضوع لاله‌کاری، فراتر از اقدامات رایج فضای سبز است، تاکید کرد: نهادینه‌کردن رویکرد جدید در توسعه فضای سبز زینتی، ارتقای نشاط اجتماعی و بازتاب زیبایی‌های شهر در رسانه‌های رسمی و مجازی، از جمله ثمرات ارزشمند پروژه‌های لاله کاری در سطح شهر خواند.
شهردار تبریز با تاکید بر مشارکت شهروندان در حفظ و نگهداری لاله‌ها اظهار داشت: با توجه به هدفمند بودن برنامه‌های لاله‌کاری و هزینه قابل‌توجه آن نسبت به سایر گونه‌های رایج گلکاری، انتظار می‌رود شهروندان همراهی بیشتری در حفظ زیبایی طبیعی شهر داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.