کد خبر : 5261
تاریخ انتشار : شنبه 18 اردیبهشت 1395 - 8:13

بازدید شهردار تبریز از مجتمع تولیدی کارخانه بتن و کارخانه آسفالت سازمان عمران

بازدید شهردار تبریز از مجتمع تولیدی کارخانه بتن و کارخانه آسفالت سازمان عمران

 شهردار تبریز دربازدید از مجتمع تولیدی بتن و کارخانه آسفالت سازمان عمران شهرداری، ارتقای کیفیت آسفالت معابر و خیابان ها را بخشی ازبهبود زیرساخت های شهری دانست.

به گزارش آی نیوز، دراین بازدید، دکتر صادق نجفی با اشاره با اینکه آسفالت ریزی باکیفیت، از برنامه های مهم شهری است، افزود: برخورداری از شبکه معابر سالم و ایمن، موجب تسهیل عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی رفت وآمدها، کاهش زمان سفر، روان سازی ترافیک شهری، جلوگیری از هدررفت زمان شهروندان در گره های کور ترافیکی، جلوگیری از صرف هزینه های زاید حاصل از اصطکاک وسایل نقلیه، زیبا سازی فضای شهری و در نتیجه افزایش سطح رضایتمندی شهروندان می شود.
وی ادامه داد: بر این اساس، سازمان عمران تبریز باید با بهره گیری از امکانات موجود در این مجموعه و استفاده از تکنولوژی روز در کارخانه ها و واحدهای تولیدی آسفالت و بتن، در ارتقای کیفیت اسفالت و بهسازی معابر، تلاش نماید.
شهردار تبریز، ارتقای کیفیت آسفالت معابر را یکی از عوامل بهبود زیرساخت های معابر شهری دانست و تصریح کرد: با توجه به تاثیری که معابراستاندارد و با کیفیت در ترافیک شهری و جلب رضایت شهروندان دارد، این امر در صدر اولویت های شهرداری تبریز قرار گرفته است.
دکتر نجفی درپایان سخنان خود، به نقش این سازمان در دیگر حوزه های عمرانی شهر اشاره کرد و گفت: سازمان عمران شهرداری تبریز، با اجرای پروژه های متعدد عمرانی، فرهنگی و ورزشی در آبادانی و عمران تبریز نقش به سزایی ایفا می کند.

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.