کد خبر : 5263
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 - 6:55

تبریز، دارای یکی از بی نظیرترین تفرجگاه های کشور است

تبریز، دارای یکی از بی نظیرترین تفرجگاه های کشور است

 مشاور عالی وزیر کشور، از اقدامات عمرانی، خدماتی و زیباسازی سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز در این تفرجگاه قدردانی کرد.

 به گزارش آی نیوز به نقل از سازمان توسعه و عمران عون ابن و پارک طبیعت،  علی عبدالعلی زاده با حضور در تفرجگاه عینالی از طرح جنگلکاری و تفرجگاهی عینالی شهر تبریز بازدید و از آن به عنوان طرح موفق در توسعه فضای سبز و رونق صنعت گردشگری یاد کرد و جهت استمرار حمایتهای لازم مسئولین استانی و شهری از سازمان توسعه و عمران عون ابن علی شهرداری تبریز برای توسعه این تفرجگاه تاکید کرد.

استاندار اسبق آذربایجان شرقی در بازدید از پروژه های تفرجگاه عینالی گفت: ایجاد ۵۰۰ هکتار جنگلکاری از آغاز طرح تا کنون، ایجاد امکانات خدماتی رفاهی متعدد بخصوص مجموعه تله کابین تبریز ستودنی است و اجرای پروژه های جدید از قبیل دریاچه چندمنظوره، راه های دسترسی، توسعه ۱۰۰ هکتار جنگلکاری با استفاده از درختان مثمره، نصب المانها، تندیس ها و نورپردازی های انجام گرفته در عینالی نشان از پویایی مجموعه خدوم سازمان توسعه و عمران عون بن علی شهرداری تبریز می باشد و جای قدردانی و تشکر از مدیریت و تلاشگران این سازمان دارد.

وی با اشاره به شروع طرح جنگلکاری عینالی در دوران تصدیش در استانداری، گفت: سال ۱۳۷۲ طی مراسمی در هفته منابع طبیعی گام جدی برای جنگلکاری عینالی برداشته شد. اجرای طرح انتقال آب از مهرانه رود و توسعه جنگلکاری خوشبختانه با پشت کار، دلسوزی و حمایت های مسئولین استانی و شهری ادامه یافت تا اینکه امروز شهروندان تبریزی صاحب یکی از بی نظیرترین تفرجگاه های کشور هستند و تفرجگاه عینالی پتانسل تبدیل شدن به قطب گردشگری در خاورمیانه را دارد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.