کد خبر : 5553
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 مرداد 1395 - 8:27

سیاست های شورا و عملکرد شهرداری تبریز در خصوص جذب سرمایه گذاری موفق بوده است

سیاست های شورا و عملکرد شهرداری تبریز در خصوص جذب سرمایه گذاری موفق بوده است

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز سیاست های شورای شهر و عملکرد شهرداری تبریز در خصوص جذب سرمایه گذار را موفق دانست.

 شهرام دبیری در آغاز جلسه صبح روز یکشنبه شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به این مطلب اظهار داشت: کار آفرینی و ایجاد اشتغال جز مهمترین مسائل شهر می باشد و هرچند بر اساس آمارهای درصد بیکاری کم شده است اما کماکان بیکاری مشکل بزرگی در شهر می باشد که باید با کار آفرینی و جذب سرمایه گذار خصوصی و به دنبال آن ایجاد اشتغال برای رفع این مشکل همت نماییم.

وی با اشاره به ششم مرداد روز کارآفرینی و ترویج آموزش فنی و حرفه ای اظهار داشت: نامگذاری این روز و هفته مهارت در راستای تاکید بر اهمیت کار آفرینی و آموزش مهارت به افراد جویای کار بوده است افرادی که وارد صحنه کار می شوند باید آموزش های جدی در ارتباط شغل و کار ببینند تا شاهد بهبود راندمان و کارایی در انجام کارها باشیم.

دبیری با تاکید بر اینکه یونسکو نیز در خصوص آموزش های فنی و حرفه ای تاکید دارد که باید بخش مکمل آموزش های همه جانبه باشد گفت: باید با آموزش مهارت های شغلی و فنی حرفه ای برای جوانان اشتغال زایی کنیم تا در آینده نزدیک شاهد باشیم نرخ بیکاری به حداقل برسد.

گفتنی است در جلسه صبح امروز یکشنبه شورای اسلامی شهر تبریز بهروز خاماچی و محمد حسن استوتچی به عنوان سخنران پیش از دستور به ایراد سخن پرداختند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.