کد خبر : 5555
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 مرداد 1395 - 3:41

ماشین سازی در مسیر ماجراجویی در لیگ برتر

ماشین سازی در مسیر ماجراجویی در لیگ برتر

سبزپوشان تبریزی که با جذب بازیکنان بزرگ چهره متفاوتی به خود گرفته اند برای ماجراجویی در لیگ شانزدهم به خوبی تجهیز شده اند

.

ماشین سازی تبریز پس از بیست سال دوری از سطح اول فوتبال ایران با درخشش بازیکنان بومی و رسول خطیبی در لیگ شانزدهم به عنوان سومین نماینده تبریز در لیگ برتر حضور دارد.

خطیبی که با تکیه بر بازیکنان بومی ماشین سازی را لیگ برتری کرده بود با تکیه بر تجربه قبلی خود در گسترش فولاد به خوبی می دانست که باید برای کسب نتایج دلخواه هواداران سبزها مسیری متفاوت را طی کند.

به همین دلیل با جذب تیموریان، صادقیان، گردانی، نریمان جهان، رافخایی، دقیقی و نریمان جهان در کنار جذب یک دروازه بان طراز اول تیمی مدعی را روانه لیگ شانزدهم کرده است. خطیبی با جذب بازیکنان متعدد ترکیب یازده نفره خود را تغییر داده تا این تیم با کمتر شباهتی به تیم های تازه لیگ برتری شده برای تبدیل شدن به قطب سوم فوتبال تبریز پا به مسابقات بگذارد.

ماشین سازان در دیدارهای ابتدایی کار دشواری به دلیل برگزاری بازی های خارج از خانه پیش روی خود دارند اما خطیبی در تلاش است تا با شروع موفق در لیگ شانزدهم بتواند از ابتدا با چهره یک تیم مدعی در لیگ برتر حاضر شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.