کد خبر : 5564
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 مرداد 1395 - 5:11

خطیبی: برای جبران محبت های هواداران تلاش می کنیم

خطیبی: برای جبران محبت های هواداران تلاش می کنیم

سرمربی سبزجامگان تبریز گفت: تلاش ما براین است که بتوانیم با کسب نتایج خوب محبت و حمایت خیل هواداران ماشین سازی را جبران نمائیم.

رسول خطیبی گفت: از روزی که در ماشین سازی مشغول بکار شده ام همواره مورد حمایت خالصانه هواداران خونگرم و فهیم ماشین سازی بوده ام.

خطیبی قبل از اعزام تیم ماشین سازی به اهواز برای مصاف با فولاد این شهر؛ در گفتگویی اختصاصی با اشاره به این موضوع که در هفته های ابتدایی طبعا تیم ها شناخت لازم از همدیگر را ندارند؛ اضافه کرد: گرمای این شهر یکی از مهمترین موانع ما در بازی اول به شمار می رود ولی با این همه ما تلاش خواهیم کرد که اولین گام در لیگ برتر را محکم برداشته و با دست پر و کسب امتیاز لازم میدان را ترک سازیم.

سرمربی برتر لیگ آزادگان در فصل گذشته با اشاره به این موضوع که مصدومیت اندو تیموریان و احمد کا مدار سبب عدم استفاده از ایندو در هفته اول در مقابل فولاد اهواز شده است؛ اضافه کرد: اندو از دیروز به تمرینات برگشته ولی بنا به تشخیص کادر فنی و بدلیل کاهش ریسک آسیب دیدگی مجدد وی در اهواز به میدان نخواهد رفت و کا مدار نیز می تواند از هفته چهارم تیم را همراهی نماید.

خطیبی در انتهای صحبت های خود با تقدیر از هواداران فهیم فوتبال شمالغرب کشور و بویژه ماشین سازی که در تمامی لحظات عاشقانه از تیم خود حمایت کرده و به کادر فنی انرژی بخشیده اند؛ افزود: هواداران نیز بدانند که محبت آنان در دل و جان من قرارداشته و تمامی سعی و تلاش ما خوشنودی آنان با کسب نتایج مطلوب است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.