کد خبر : 5569
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 - 4:15

خطیبی: هدف ما قرارگرفتن در رتبه تک رقمی است

خطیبی: هدف ما قرارگرفتن در رتبه تک رقمی است

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: هدف امسال ما در لیگ برتر باشگاه های کشور بقا و کسب رتبه تک رقمی در جدول رده بندی است.

به گزارش سایت رسمی باشگاه فرهنگی -ورزشی ماشین سازی تبریز؛ رسول خطیبی عصر امروز /دوشنبه /در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان اظهار کرد: ابتدا لازم می دانم بابت سه موضوع به مردم خوزستان تبریک بگویم. نخست قهرمانی تیم استقلال خوزستان در لیگ برتر، دوم صعود نفت آبادان به لیگ برتر و سوم سپردن هدایت تیم فولاد خوزستان به نعیم سعداوی است.

سرمریی موفق سبزجامگان تبریزبا بیان اینکه تیم ماشین سازی نسبت به فصل قبل که در لیگ دسته اول حضور داشت، ۸۰درصد تغییرات را تجربه کرده است، ادامه داد: هر دو تیم فولاد و ماشین سازی در حالی /فردا /در برابر هم صف آرایی می کنند که نسبت به فصل قبل تغییرات بی شماری را تجربه کرده اند هر چند فولاد نسبت به فصل قبل تقویت شده است.

خطیبی ادامه داد: این اولین بازی ماشین سازی تبریز در تاریخ لیگ برتر کشور است ولی در شرایطی در حال رقم خوردن است که ما در گرم ترین روزهای اهواز باید در برابر فولاد در این شهر به میدان برویم ولی قصد داریم با دست پر به تبریز بازگردیم.

سرمربی متعصب تیم ماشین سازی تبریز بیان کرد: هدف امسال ما در لیگ برتر بقا و کسب رتبه تک رقمی در جدول رده بندی است. با بازیکنانی که در تیم داریم اگر بدشانسی نیاوریم می توانیم جزو ۶تیم برتر لیگ برتر امسال باشیم.

خطیبی در خصوص فرناندز دروازه بان این فصل تیم ماشین سازی گفت: وی سابقه بازی در لالیگای اسپانیا را دارد و حضورش در لیگ برتر ایران کمی سخت بود ولی خوشبختانه از طریق اطلاعاتی که به خصوص از طریق جواد نکونام به دست آورد با شرایط فوتبال ایران آشنا شده است. البته فرناندز چند روز است که به ما ملحق شده و بیشتر به دنبال کارهای عقد قرارداد بود و تمرینات تاکتیکی چندانی با تیم نداشت ولی برای بازی فردا در لیست ۱۸نفره ماشین سازی در برابر فولاد قرار دارد.

سرمربی محبوب سبزقامتان دیار سهند در خصوص داشتن سه سهمیه از استان آذربایجان شرقی در لیگ برتر بیان کرد: آذربایجان شرقی و خوزستان از استانهای فوتبال خیز ایران به شمار می روند به همین دلیل داشتن سه سهمیه برای این استانها و حتی استان اصفهان چندان دور از ذهن نیست.

ازسری رقابت های هفته نخست لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز /سه شنبه/ تیم های فولاد خوزستان و ماشین سازی تبریز ساعت ۲۰:۴۵در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم می روند

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.