کد خبر : 5691
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 شهریور 1395 - 11:23

حاجی زاده: اجازه استفاده از چمن نامرغوب در ورزشگاه یادگار امام داده نشود

حاجی زاده: اجازه استفاده از چمن نامرغوب در ورزشگاه یادگار امام داده نشود

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی کلان شهر تبریز تاکید کرد پیمانکار طرح تعویض چمن ورزشگاه یادگار امام باید به تعهدات خود پای بند باشد.

سعید حاجی زاده گفت: شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور تعهد کرده است که برای ورزشگاه یادگار امام از چمن باکیفیت و مرغوب استفاده کند و اعتبار آن نیز تامین شده است، اما شنیده ها حاکی است که این شرکت با عنوان کردن برخی موارد قصد دارد از چمن دیگری با کیفیت بسیار پایین تر بهره گیرد.
گفته می شود پیمانکار مواردی چون قرنطینه، ترخیص گمرکی و هزینه بیشتر را مطرح کرده و درصدد است چمن بی کیفیت را جایگزین چمن پیش بینی شده قبلی کند.
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی کلان شهرتبریز گفت: دلایل این شرکت در حالی مطرح می شود که هماهنگی های لازم در استان در خصوص قرنطینه، تامین هزینه حمل و نقل چمن سفارش شده از کشور مبدا و نیز طی سریع مراحل ترخیص گمرکی انجام شده است.
حاجی زاده تصریح کرد: اگر شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور به جای چمن مرغوب سفارش شده قبلی از چمن نامرغوب مورد نظر خود استفاده کند شاید از نظر هزینه و زمان ظاهرا” صرفه جویی صورت گیرد، اما این کار باعث خواهد شد زمین چمن ورزشگاه یادگار امام در یکی دوسال آینده دوباره به بازسازی نیازمند شود و این یعنی اتلاف زمان و منابع که برخلاف رویکرد اقتصاد مقاومتی است.
وی افزود خود پیمان کار در مصاحبه قبلی خود اعلام کرده عمر چمن سفارش شده که ۱۸ ماه از زمان کشت آن در خزانه میگذرد، بیش از ۱۰ سال است در حالی که شنیده می شود چمن مدنظر کنونی کمتر از ۲ سال دوام دارد و تنها ۳ ماه در خزانه کشت شده است.
رییس کمیسیون فرهنگی و اموراجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به حضور ۳ تیم تبریزی در مسابقات لیگ برتر و اهمیت ورزشگاه یادگار امام در برگزاری بازی های این تیم ها از جمله مسابقات آسیایی و نیز مسابقات ملی، از مسولان اداره کل ورزش و نیز مسولان عالی رتبه استان و تبریز خواست در این زمینه ورود جدی کنند و مانع اقدام شرکت یاد شده به ضرر فوتبال تبریز و استان شوند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.