کد خبر : 5708
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 شهریور 1395 - 6:57

تلاش برای تامین منافع حداکثری شهروندان در طرح جامع شهرتبریز

تلاش برای تامین منافع حداکثری شهروندان در طرح جامع شهرتبریز

 رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شهرداری تبریز، اعلام کرد که شورای اسلامی شهرو به ویژه کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز، برای حفظ و تامین منافع شهروندان در طرح جامع تبریز، تلاش می کند.

به گزارش آی نیوز، فریدون بابایی اقدم، در توضیح این خبر گفت: در پی جلسات مستمری که با اعضای کمیته فنی شورای عالی شهرسازی و معماری کشور داشتیم، اعضای این کمیته برای بازدید از تبریز، در این شهر حضور یافتند.

وی ادامه داد: در این بازدید، سکونتگاههای روستایی تبریز شامل اوغلی، آناخاتون، کجوار، سهلان، الوارعلیا، شهرک صیاد شیرازی، شهرکها و کارگاه ها و مناطق صنعتی شمالغرب، غرب و جنوب غرب شهر، پارک بزرگ تبریز، پارک جنگلی ارم، عون بن علی و مسیر پروژه ۴۵ متری انقلاب موسوم به طرح نجات تبریز از سوی اعضای کمیته فنی، مورد بررسی قرار گرفت.

این عضو شورای شهراضافه کرد: همچنین، مناطق مرکزی شهر، شرق، جنوب شرق و جهات توسعه جنوبی شهر مورد بازدید کمیته فنی قرار گرفت و مقرر شد بعد از ظهر چهارشنبه جلسه جمع بندی بازدیدهای میدانی و موارد مطروحه در جلسات پیشین، در وزارت راه و شهرسازی تشکیل شود و در نهایت ماحصل بررسی ها مجددا در وزارت راه و شهرسازی جمع بندی و در جلسه اصلی شورای عالی شهرسازی و معماری ارایه شود.

بابایی اقدم در بیان هدف این بازدیدها و جلسات اظهار داشت: در جریان برگزاری جلسات در وزارت راه و شهرسازی و بازدیدهای میدانی، تلاش شده که نقطه نظرات مطروحه توسط کمسیون شهرسازی و معماری شورای شهر و موارد مصوب در جلسات شورای شهر تبریز را در زمینه ایرادات طرح تفصیلی مصوب و طرح جامع پیشنهادی مشاور، عینا به سمع و نظر اعضای کمیته فنی برسد.

وی افزود: با توجه به این که کمیته فنی شورای عالی شهرسازی متشکل از ١٣ دستگاه دولتی عضو شورایعالی شهرسازی و معماری کشوراست، امید است که با تکیه بر توان بسیار بالای فنی اعضا، در طرح جامع مصوب، مطالبات مردم شهر تبریز و نکته نظرات شورای شهر که همانا تامین کننده منافع عموم شهروندان تبریزی است، لحاظ شود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.