کد خبر : 5734
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1395 - 5:51

هموار کردن مسیر علم آموزی در هر زمینه ای وظیفه مسئولان است

هموار کردن مسیر علم آموزی در هر زمینه ای وظیفه مسئولان است

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی سرویس های مدارس مجوزهای لازم به منظور جابجایی دانش آموزان را از سازمان تاکسیرانی دریافت کرده اند که این خود قدمی هرچند کوچک برای هموار کردن مسیر علم آموزی دانش آموزان است.

به گزارش آی نیوز، علی شیاری با تبریک آغاز سال‌تحصیلی به دانش‌آموزان، معلمان و فعالان در حوزه های آموزشیاظهار داشت:  ثبت‌نام دانش‌آموزان و مهیا کردن زمینه‌ها برای آغاز سال تحصیلی جدید یکی از دغدغه‌های جدی خانواده‌ها به شمار می‌رود اما برنامه‌ریزی‌ برای کاهش زمان ماندن در ترافیک‌ آن هم ترافیکی که از اول مهر بار بیشتری را در بر دارد، یکی دیگر از موضوعاتی است که با آغاز مهر در خانواده‌ها شدت می‌گیرد
شیاری در خصوص برنامه های مشترک شهرداری و پلیس برای کاهش ترافیک و دغدغه خانواده ها در آستانه بازگشایی مدارس بیان داشت: شهرداری تبریز و پلیس راهور طی سال های اخیر همکاری بسیار خوبی با یکدیگر داشته وخوشبختانه امسال نیز شاهد کنترل ترافیک در اطراف مدارس با همکاری نیروهای پلیس راهور  بودیم.
این عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به نبود مدیریت واحد شهری اظهار داشت: این همکاری میان شهرداری و سایر ارگانه های مربوطه خود نمود عینی از مدیریت واحد شهری در تبریز است.
شیاری در خصوص خدمات ارائه شده از سوی سازمان تاکسیرانی به سرویس های مدارس اظهار کرد:. مدتی است سرویس های مدارس با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش و پلیس راهور بر چسب ویژه ای را دریافت می کنند و با این طریق از خودروهایی که فاقد مجوز برای فعالیت در سرویس مدارس هستند مشخص می شوند.
وی ادامه داد: وجود این برچسب ها راهکار مناسبی است که می تواند موجبات ایجاد امنیت خاطر خانواده های دانش آموزان در طول مسیر ایاب و ذهاب آنها را به خوبی فراهم کند.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز، با تاکید بر مقوله امنیت دانش آموزان اظهار داشت: با افزایش تعداد گشت های کنترل به۱۲دستگاه شاهد نظارت و کنترل بیش از پیش بر نحوه عملکرد سرویس مدارس خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.