کد خبر : 5766
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1395 - 6:52

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی؛ «تبریز ۲۰۱۸» نقطه آغاز شکوفایی شهر است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی؛ «تبریز ۲۰۱۸» نقطه آغاز شکوفایی شهر است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: باید دقت کنیم که تبریز۲۰۱۸ نقطه آغاز رشد و شکوفایی این شهر است نه نقطه پایانی بر آن و باید در بهبود وضعیت توریسم قدم هایی اساسی برداریم و نباید در سال ۲۰۱۸ از سرعت پیشرفت خودمان بکاهیم.

به گزارش آی نیوز،  زهرا ساعی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو  در مجلس شورای اسلامی در خصوص ارزیابی های خود از سفر اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به استانمان اظهار داشت: حدود ۱۵ روز قبل دومین سفر استانی اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به آذربایجان شرقی صورت گرفت و دیداری با شهردار و اعضای شورای شهر تبریز داشتیم که در آن جناب شهردار آمار و ارقام و اطلاعات لازم از مسائل حوزه شهری ارائه کرده و اطلاعات خوبی را در خصوص معضل حاشیه نشینی که یک سوم تبریز با آن گرفتار است و دومین شهر کشورمان را در این زمینه تشکیل می دهد ارائه کردند تا ما نیز در مجلس تلاش های لازم را برای حل این مشکل انجام دهیم.
وی افزود: همچنین جلسه ای در محل اتاق بازرگانی تبریز تشکیل شد و فعالین اقتصادی موضوعات و مسائل مرتبط با تجارت و صنعت را مطرح نمودند تا با کمک سایر کمیسیون های مجلس این مشکلات حل گردد.

ساعی گفت: همچنین جلساتی را با خانه کارگر، شورای هماهنگی اداره کار استان و مسئولین منطقه استراتژیک آزاد ارس داشتیم که بسیار مفید واقع شده و نسبت به سفر مشهد که نخستین سفر استانی این کمیسیون بود، مسئولین استانی همکاری و تعامل بسیار خوبی را با ما داشتند و ریاست کمیسیون جناب خدادادی نیز زحمات بسیاری را در این بین کشیدند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین ادامه داد: هدف ما از این سفرها ارزیابی وضعیت استان هامی باشد و در بودجه دهی و تامین اعتبارات لازم می توانیم تصمیمات درست تری را اتخاذ نماییم.
ساعی ابراز داشت: اکثریت اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس را نمایندگان شمالغرب کشورمان تشکیل می دهند و می توانیم برای بهبود جایگاه استانمان قدم های لازم را برداریم.

نماینده مردم تبریز در مجلس همچنین ضمن اشاره به تبریز ۲۰۱۸ و کمک های لازم از سوی دولت به ارتقای جایگاه تبریز اشاره و خاطر نشان کرد: در دیدارمان با آقای نجفی عمده تمرکز ما و ایشان تبریز۲۰۱۸ بود و باید در این زمینه کمک های لازم به شهرداری صورت گیرد.
وی افزود: بنده عضو حزب اعتدال و توسعه هستم و جناب سلطانی فر رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نیز عضو شورای این حزب هستند و در جلسات منظمی پیگیر کمک ایشان به تبریز هستم.

ساعی ادامه داد: همچنین انتصاب آقای آبدار که مدیری توانمد هستند می تواند در این زمینه گره گشا باشد.
وی افزود: باید دقت کنیم که تبریز۲۰۱۸ نقطه آغاز رشد و شکوفایی این شهر است نه نقطه پایانی بر آن و باید در بهبود وضعیت توریسم قدم هایی اساسی برداریم و نباید در سال ۲۰۱۸ از سرعت پیشرفت خودمان بکاهیم و روز به روز با سرعت بیشتر از قبل برای بهبود جایگاه تبریز کار کنیم.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.