کد خبر : 5833
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آبان 1395 - 9:24

ارائه برنامه‌های گسترده رفاهی و خدماتی شهرداری تبریز به زائران اربعین حسینی

ارائه برنامه‌های گسترده رفاهی و خدماتی شهرداری تبریز به زائران اربعین حسینی

شهردار تبریز از اقدامات گسترده شهرداری تبریز در خدمت‌رسانی به زائران اجتماع اربعین حسینی خبر داد.

 شهردار تبریز با اعلام این خبر اظهار داشت: برنامه‌های خدماتی و رفاهی شهرداری تبریز در اربعین حسینی، امسال گسترده‌تر از سال‌های پیشین تداوم خواهد داشت.
وی با اشاره به راه‌اندازی مرکز امانات بلدیه تبریز در کربلای معلی، خاطرنشان کرد: در بسیاری از مواقع، زائران و مسافران، با نیازهایی مواجه‌اند که تامین‌شان کمتر مورد توجه قرار گرفته‌است.
شهردار تبریز تصریح کرد: راه‌اندازی مرکز امانات بلدیه تبریز در کربلای معلی با هماهنگی مسئولان عراقی، در همین راستا، مد نظر قرار گرفته که با تحویل‌گرفتن بار همراه مسافران ، موجب تردد آسان و بی‌دغدغه بخشی از زائران خواهد شد.
وی با یادآور شدن تراکم جمیعیت زائران اربعین حسینی، گفت:مدیریت برنامه اربعین به منظور، سهولت زائران در یافتن همراهان، در مسیر ۸۰ کیلومتری نجف به کربلا به شماره گذاری ستون های برق به تعداد ۱۴۵۲ نموده است که موکب شهرداری تبریز در این مسیر در ستون ۱۳۹۴ استقرار یافته است.
 دکتر نجفی ادامه داد: زائرین اربعین در کربلای معلی، می‌توانند با مراجعه به این محل، از خدمات شهرداری تبریز و همچنین مراسم عزاداری در این محل بهره‌مند شوند.
وی با بیان این‌که شهرداری تبریزمسئولیت کمیته پشتیبانی مرز مهران را عهده‌‌دار شده است، اظهار داشت: خوشبختانه با تصویب و حمایت شورای اسلامی شهر، منابع لازم خدمت‌رسانی به زائران اربعیین، مهیا شده و به این ترتیب، موکب شهرداری تبریز، برنامه‌های اساسی و اولیه رفاهی از قبیل ارایه وعده‌های غذایی و خدمات بهداشتی را به مسافران و زائران ارایه خواهد داد.
شهردار تبریز برنامه‌های خدماتی را از مهمترین محور اقدامات شهرداری تبریز برای زائران اربعین خواند و افزود: با هماهنگی‌های صورت‌گرفته، شهرداری تبریز مسئولیت مدیریت خدمات شهری سامرا را در طول مراسم اربعین عهده‌دار خواهد بود.
وی تصریح کرد: این خدمات، شامل برنامه‌های تنظیف و پاکسازی بوده و با هماهنگی مقامات عراقی، حجم زباله‌ تولیدی را به سمت مسیرهای مشخص و پیش‌بینی‌شده هدایت خواهد کرد.
وی تاکید کرد: خرسندیم که عقد تفاهم‌نامه خواهرخواندگی تبریز و کربلا، زمینه‌های تاثیرگذاری شهرداری تبریز را در برنامه‌های خدماتی اربعین حسینی افزایش داده ‌است.
دکتر نجفی اظهار داشت: در سال‌های اخیر شهرداری‌های کشور به همگرایی ارزشمندی در خدمت به اجتماع اربعین رسیده‌اند که این نقش امسال، با خواهرخواندگی تبریز و کربلا، در محتوا و کیفیت پررنگ‌تری ایفا خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.