کد خبر : 5849
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1395 - 8:47

پیشرفت مترو، مرهون تلاش عوامل اجرایی در شرایط طاقت‌فرسای عمق زمین

پیشرفت مترو، مرهون تلاش عوامل اجرایی در شرایط طاقت‌فرسای عمق زمین

بازدید شهردار تبریز، مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی به همراه معاونین و مدیران صدا و سیما از ایستگاه‌های مترو در مرکز شهر

شهردار تبریز با اشاره به حجم سنگین اقدامات اجرایی در ایستگاه‌های مرکزی قطار شهری، گفت: تلاش مخلصانه و شبانه‌روزی جوانان این شهر در شرایط طاقت‌فرسای عمق زمین، توصیف واقعی مجاهدت در مسیرخدمتگزاری است.

 دکتر صادق نجفی در بازدیدی که به همراه مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی از ایستگاه های مترو در مرکز شهر داشت، خاطرنشان کرد: در سال های اخیر، بخش مهمی از برنامه های شهرداری تبریز در تعامل هدفمند با صدا و سیمای مرکز استان پیگیری شده است؛ از این رو انتظار داریم این رسانه فراگیر، با همراهی بخش های مختلف خبری و مطبوعاتی، مجاهدت کارگران و متخصصان مترو را انعکاس دهد.

وی یادآور شد: علی‌رغم وضعیت اقتصادی حال حاضر و رکودی که در عموم کلان‌شهرهای کشور حاکم است، پروژه مترو با سرعت و کیفیت قابل‌قبول پیگیری می‌شود.

شهردار تبریز با اشاره به پیشرفت های فاز دوم خط یک اظهار داشت: با توجه به این‌که تست‌های فنی مربوط به حرکت واگن‌ها در مسیر راهنمایی تا میدان ساعت، به خوبی پیش می‌رود؛ به زودی شاهد آغاز مسافرگیری از ایستگاه‌ های میدان شهید بهشتی و میدان ساعت خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.