کد خبر : 5951
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1395 - 5:55

بسیج آینه تمام نمای مقاومت در مقابله با جنگ نرم است

بسیج آینه تمام نمای مقاومت در مقابله با جنگ نرم است

مسول سازمان بسیج شهرداری تبریز تبیین ابعاد مختلف جنگ نرم برای بسیجیان، کارکنان شهرداری تبریز و جامعه را یکی از مهمترین فعالیت های این نهاد معرفی کرد و گفت: بسیج همواره در کنار آحاد مردم،هجمه های دشمنان را خنثی می کند.

احمد زارعی در جلسه صیانت و حفاظت ازپرسنل و خانواده ها در برابر خطرات فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با بیان این مطلب افزود: بسیج می‌تواند ابعاد مختلف این تهدید و جنگ را با اشراف کامل اطلاعاتی رصد و اقدامات پیشگیرانه را بر روی نوع تهدید و زمان وقوع آن تعبیر کنند.

زارعی همچنین آموزش راهکارهای جلوگیری از هک و امنیت در فضای مجازی و خطرات احتمالی درشبکه های اجتماعی را بسیار جدی دانست و افزود: خانواده بزرگ شهرداری تبریز می توانند بخش قابل توجهی از شهروندان را در ارتباط با آگاه سازی تاثیر گذار باشند.

وی تاکید کرد: راهکارهای جلوگیری از هک و امنیت در فضای مجازی و خطرات احتمالی درشبکه های اجتماعی و آثار مخرب آن در بنیان خانواده و تاثیر منفی در فرهنگ جامعه و ترویج غرب گرایی از جمله موراد قابل توجه این سازمان است.

زارعی ضمن اشاره به لزوم انعکاس صدرصد  فعالیتهای پایگاهها در پورتالهای مشخص شده تصریح کرد: با توجه به استقبال بسیجیان از کلاسهای آگاه سازی از خطرات فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و درخواستهای تشکیل مجدد این کلاسها طی هماهنگی های لازم با مسئول محترم سازمان بسیج شهرداری تبریز جلسات توجیه و آگاهسازی از خطرات فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در تمام پایگاه های سازمان بسیج شهرداری برای بسیجیان و همکاران مناطق وسازمانهای شهرداری برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.