کد خبر : 5960
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1395 - 6:05

فیروزه، آماده انعکاس زیبایی های تبریز است

فیروزه، آماده انعکاس زیبایی های تبریز است

 مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در این جلسه ضمن قدردانی از حمایت شهردار تبریز از برگزار جشنواره عکس فیروزه، این اتفاق را گامی در جهت معرفی ویژگی های مختلف شهر تاریخی تبریز دانست.

به گزارش شهریار حسین آذرنیا در جلسه شورای سیاست گذاری جشنواره عکس فیروزه که با حضور شهردار تبریز، اساتید هنر عکاسی و پیشکسوتان شهر تبریز برگزار  می شد افزود: امسال شاهد مشارکت بخشهای مختلف شهرداری در این اقدام هستیم و از جمله آنها می توان به ایجاد بخش ویژه عکاسی از جاذبه های عون ابن علی با مشارکت سازمان عون ابن علی اشاره کرد و ن همکاری جای قدردانی دارد.
 وی ابراز امیدواری کرد با همکاری هنرمندان رشته های مختلف و پیشکسوتان شاهد برگزاری هرچه بهتر هفتمین دوره جشنواره عکس فیروزه باشیم.
آذرنیا افزود: این دوره از جشنواره به جهت نزدیکی به رخداد تبریز ۲۰۱۸ و لزوم بیان چهره شایسته شهر تبریز، از اهمیت بالایی برخوردار است و تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهتر و شایسته تر آن به کار بسته ایم.
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز گفت: هنرمندان متعهد و دلسوز همواره و با وجود تمام کاستی ها و مشکلات همواره همکاری خود با این مجموعه را استمرار داده اند و زمینه معرفی شهر تبریز و رفع مشکلات آن را فراهم آورده اند.
آذرنیا با اشاره به برگزاری اولین جشنواره زمستانی تبریز از اول دی ماه سالجاری، از عموم هنرمندان، اهالی فرهنگ و صاحب نظران دعوت نمود در برگزاری هرچه بهتر این برنامه و دیگر تلاشهای فرهنگی مشارکت نمایند.
 هفتمین جشنواره عکس فیروزه زمستان سال جاری در تبریز برگزار می شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.