کد خبر : 6071
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 دی 1395 - 6:00

لکه‌گیری آسفالت بیش از ۵۰ محله توسط شهرداری منطقه ۲ تبریز

لکه‌گیری آسفالت بیش از ۵۰ محله توسط شهرداری منطقه ۲ تبریز

 شهردار منطقه ۲ تبریز از لکه‌گیری معابر سطح این منطقه، در بیش از ۵۰ محله خبر داد.

رسول موسایی، افزود: عملیات لکه گیری مسیرهای سطح حوزه این شهرداری به منظور رفع موانع حرکتی وسایل نقلیه عمومی، یکدست نمودن معابر و روان سازی عبور و مرور شهری در بیش از ۵۰ محله و مسیرهای فرعی سطح حوزه این منطقه به انجام رسیده است.

شهردار منطقه ۲ تبریز در ادامه افزود: عملیات لکه گیری در ۱۲ مسیر فرعی و محلات کوی ولیعصر جنوبی اعم از کوی کیوان و دانش شرقی، کوچه هنر و مهدیان، کوچه پاسدار و کوی مهر اجرا شده و در عملیات مشابهی ۶ محله شهرک زعفرانیه اعم از کوی امین و ۶ متری های این شهرک لکه گیری آسفالت شده است.

موسایی ادامه عملیات ترمیم آسفالت معابر در شهرک رجائی شهر را در ۵ محله عنوان کرد و اظهار داشت: ۱۰ متری سوم شرقی، کوی موسوی، کوچه های درخشان و مهرگان از مواردی بشمار می‌آید که عملیات لکه‌گیری آسفالت در محل های مورد نیاز و حفاری شده آن به انجام رسیده است.

موسایی با اعلام اینکه علاوه بر موارد مذکور، عملیات مشابهی در محلات تحت حوزه ائل گلی از سوی منطقه دو به اجرا درآمده است تصریح کرد: این عملیات در کوی سهند و چمران، محوطه لونا پارک و خیابان دانش و برخی محلات ائل گلی نیز به اجرا در آمده است.

وی ادامه عملیات ترمیم آسفالت و لکه گیری فرعی های سطح حوزه شهرداری منطقه دو کلانشهر تبریز را در شهرک های یاغچیان، میرداماد و گلشهر نام برده و افزود: در صورت مساعد شدن شرایط جوی، عملیات لکه گیری معابر سطح حوزه این شهرداری، همچنان تدوام خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.