کد خبر : 6084
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 بهمن 1395 - 10:49

بررسی و تصویب دفترچه تعرفه عوارض محلی تبریز سه شنبه نهایی می شود

بررسی و تصویب دفترچه تعرفه عوارض محلی تبریز سه شنبه نهایی می شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز از بررسی و تصویب تعدادی از بندهای باقی مانده دفترچه تعرفه عوارض محلی سال ۱۳۹۶ تبریز در جلسه امروز صبح شورای شهر خبر داد.

به گزارش شهریار، سعید محدث در پایان جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در یکصد و شصت و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز تعدادی از بندهای باقی مانده دفترچه تعرفه عوارض محلی سال ۱۳۹۶ بررسی شد و مورد تصویب قرار گرفت.

محدث با اشاره به اینکه ضرورتا شورای اسلامی شهر تبریز باید در روز سه شنبه این هفته این لایحه را مورد بررسی و تصویب قرار دهد گفت: شورای شهر تبریز تا پانزدهم بهمن ماه فرصت دارد بعد از تصویب و طی مراحل قانونی لایحه  دفترچه تعرفه عوارض محلی سال ۱۳۹۶تبریز ، این دفترچه را منتشر نماید.

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در جلسه صبح امروز اعضا شورای اسلامی شهر تبریز با حساسیت خاص به موضوع آتش نشانی و خدمات ایمنی در شهر نسبت به تغییر و افزایش عوارض خدمات آتش نشانی اقدام کردند.

وی همچنین افزود: در این جلسه اعضای شورای شهر تبریز نسبت به افزایش ایستگاههای آتش نشانی در سطح شهر و همچنین استحکام بخشی ساختمانها و آموزش هرچه بیشتر کارکنان سازمان آتش نشانی تاکید داشتند.

محدث در پایان اظهار داشت: بررسی تعرفه عوارض پسماند و اصلاح تعدادی از بند های آن نیز در جلسه روز یکشنبه شورا مورد بررسی قرار گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز در پایان اظهار امیدواری کرد با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه روز سه شنبه این هفته بررسی و تصویب تعرفه عوارض محلی تبریز در مهلت قانونی به سرانجام برسد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.