کد خبر : 6186
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 فروردین 1396 - 8:21

اجرای برنامه های متنوع زیست محیطی به مناسبت روز زمین پاک در تبریز

اجرای برنامه های متنوع زیست محیطی به مناسبت روز زمین پاک در تبریز

 مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از اجرای برنامه های متنوع زیست محیطی به مناسبت روز زمین پاک با مشارکت سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز و تشکل های مردم نهاد ( خانه محیط زیست ) خبر داد.

اصغری گفت: هماهنگی و برگزاری برنامه های متنوع زیست محیطی به مناسبت روز زمین پاک ( ۲ اردیبهشت ماه ) با مشارکت سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز و تشکل های مردم نهاد ( خانه محیط زیست ) صورت می پذیرد.

 مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در این خصوص اظهار داشت: حفظ و حراست از محیط زیست بویژه به لحاظ مدیریت اصولی پسماندهای شهری همواره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

اصغری افزود : مناسبت های مختلف زیست محیطی می تواند فرصت مناسبی برای مشارکت دادن قشرهای مختلف جامعه در اجرای برنامه های مردمی باشد تا شهروندان بتوانند از نزدیک با مسائل مربوط با محیط زیست نیز آشنا شوند.

همچنین وی افزود : با توجه به اینکه در سالهای گذشته هم برنامه هایی به مناسبت روز زمین پاک نیز برگزار شده است، سعی بر آن است امسال هم با توجه به وجود مسئله مهم استقرار سیستم زباله سوز، با اجرای برنامه های گسترده زیست محیطی نسبت به این موضوع آگاهی و اطلاع رسانی در بین شهروندان نیز انجام شود

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.