کد خبر : 6214
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 - 2:13

پروژه مسیرگشایی امتداد کمربندی میانی در آستانه بهره برداری

پروژه مسیرگشایی امتداد کمربندی میانی در آستانه بهره برداری

آی نیوز- شهردار منطقه ۳ تبریز از اجرای مراحل نهایی پروژه امتداد کمربندی میانی حدفاصل زیرگذر خرمشهر تا میدان فاطمی خبر داد.

پرویز عباس نژاد با اعلام این خبر گفت: با اجرای عملیات آسفالت ریزی امتداد کمربندی میانی حدفاصل زیرگذرخرمشهرتا میدان فاطمی این پروژه در آستانه بهره برداری قرار گرفته است.

وی افزود: درهمین راستا این منطقه با بکارگیری تمام توان فنی و مهندسی، عملیات آسفالت ریزی این پروژه عظیم را در دستور کار قرار داده است تا در اسرع وقت آن را تکمیل کرده و بهره برداری برساند.

شهردارمنطقه ۳ تبریز، با اشاره به اهمیت پروژه مذکور اظهار داشت: عملیات ساماندهی کمربندی میانی حدفاصل زیرگذر خرمشهر تا میدان فاطمیه از سال گذشته با جدیت دنبال می شود که این عملیات شامل نخاله برداری، خاکبرداری، ماکادام ریزی ، زیرسازی و تسطیح، لکه گیری آسفالت و در نهایت اجرای پی و دیوار سنگی است.

عباس نژاد با اشاره به این نکته که اجرای این پروژه سالها متوقف شده بود، گفت: اجرای طرح امتداد کمربندی میانی تسهیل تردد شهروندان را رقم می زند و امید است که بتواند موجب رضایتمندی شهروندان شود.

وی افزود: این طرح از جمله  طرح  های مسیرگشایی مهم و بزرگ شهرداری تبریز به شمار می‌رود که با هدف کاهش حجم و بار ترافیکی موجود در ورودی شهید کسایی از طرف منظریه وهمچنین امتداد کمربندی میانی در دستور کار شهرداری منطقه ۳ قرار گرفته و با اجرا و اتمام مراحل اجرایی آن ، طرح مذکور به زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت

.

شهردار منطقه ۳ تبریز با ابراز خرسندی از تحقق اهداف کلان شهری در اجرا و تکمیل پروژه های متعدد مسیر گشایی ، خاطر نشان کرد: با اجرای طرح های مسیر گشایی علاوه بر امکان دسترسی شهروندان به معابر جدید، حل معضل ترافیک و احیای بافت های فرسوده شهری، مشکل و بلاتکلیفی چندین ساله بسیاری از شهروندان نیز مرتفع می شود.

وی در پایان افزود: مدیریت  این منطقه با رویکردی جدید وجهادی والبته با تدوین برنامه های کوتاه مدت ومیان مدت،تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف توسعه پایدار و زیر بنایی این منطقه از شهرتبریز به کار بسته است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.