کد خبر : 6261
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 فروردین 1396 - 3:26

تفرجگاه عینالی میزبان شهروندان در روز طبیعت

تفرجگاه عینالی میزبان شهروندان در روز طبیعت

در روز طبیعت تعداد کثیری از شهروندان تبریزی و مهمانان نوروزی با حضور در تفرجگاه عینالی آخرین روز تعطیلات را به خوشی سپری کردند.

 مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز با بیان این مطلب گفت: از ساعات اولیه روز طبیعت بوستان های ربع رشیدی، نهالستان، پیوند، ائل داغی، تپه بقعه و مجموعه تله کابین تفرجگاه عینالی از حضور شهروندان تبریزی و مسافران اشباع شده بود.

مسعود برزگر جلالی گفت: تدابیر خوبی برای روز طبیعت در این تفرجگاه اندیشیده و تفرجگاه برای حضور مسافران و شهروندان آماده شده بود. نظافت کامل و بهسازی نمازخانه‌های بوستان‌ها، رفع اشکالات سرویس‌های بهداشتی از قبیل اصلاح شیرآلات، مناسب سازی، تعبیه مبلمان پارکی تفرجگاه ، استقرار تانکر آب آشامیدنی در پارک ائل داغی و …. نیز از نکات حائز اهمیت در آمادگی برای استقبال از شهروندان بود.

 به منظور جلوگیری از ریختن زباله ها و پسمانده ها در سطح تفرجگاه و همچنین ترویج فرهنگ حفظ و نگهداری طبیعت و فضای سبز در بین شهروندان عزیز، حدود ۳هزار کیسه زباله نیز بین شهروندان و میهمانان تفرجگاه عینالی توزیع شد

وی افزود: مسئولین و کارکنان سازمان، سبزبانان و انتظامات تفرجگاه در کل روز با حضور مستمر بر امورات نظارت داشتند و تیم های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر تبریز، امداد و نجات کوهستان و نیروهای انتظامی علاوه بر پایگاه های ثابت به صورت سیار اقدام به استقرار و گشت زنی در تفرجگاه نمودند و از ساعتهای اولیه روز سیزدهم اقدام به خدمت رسانی به همشهریان عزیز نمودند تا محیطی زیبا و آرام در طبیعت دلنشین تفرجگاه عینالی را برای شهروندان گرامی و محترم مهیا سازند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.