کد خبر : 6265
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 فروردین 1396 - 3:40

عملیات لایروبی و سامان‌دهی مهرانه‌رود، با ۸۰ درصد پیشرفت ادامه دارد

عملیات لایروبی و سامان‌دهی مهرانه‌رود، با ۸۰ درصد پیشرفت ادامه دارد

آی نیوز- شهردار منطقه دو تبریز گفت: به منظور جلوگیری از سرریز آب‌های سطحی به معابر، عملیات لایروبی و باکس‌گذاری در داخل مهرانه‌رود آغاز شده است.

رسول موسایی افزود: با توجه به قرار گرفتن در فصل بارش‌های بهاره و به منظور هدایت صحیح آب‌های سطحی حاصل از بارش‌، این منطقه اقدام به عملیات ساماندهی و لایروبی مهرانه‌رود در حوزه شهرداری منطقه چهار کرده است.

شهردار منطقه دو اجرای عملیات باکس گذاری و لایروبی مهرانه رود را در حوزه منطقه چهار از فعالیت های فرامنطقه ای ذکر کرد و افزود: برای اجرای این عملیات که هم اکنون با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست ۲۰ میلیارد ریال هزینه می شود.

موسائی باکس‌گذاری داخل مهرانه‌رود را با هدف هدایت صحیح آبهای سطحی و جلوگیری از سریز آن به طرفین کانال و مسیر پرتردد بلوار استاد شهریار اعلام کرد و افزود: انجام عملیات لایروبی مهرانه‌رود علاوه بر زیباسازی، از لحاظ چشم‌انداز و منظر شهری و بهینه‌سازی داخل کانال، از انتشار بیماری‌ها جلوگیری کرده و گام مهمی در خصوص هدایت آبهای سطحی خواهد بود.

به گفته شهردار منطقه دو تبریز عملیات لایروبی و پاکسازی سایر کانال‌های سطح حوزه این منطقه طبق برنامه کاری، مرتباً به انجام می‌رسد.   

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.