کد خبر : 6270
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 - 7:42

بخش نمایشگاهی سومین جشنواره بین‌المللی هنرهای اسلامی افتتاح شد

بخش نمایشگاهی سومین جشنواره بین‌المللی هنرهای اسلامی افتتاح شد

آی نیوز- با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهردار تبریز و جمعی از مدیران استان، بخش نمایشگاهی سومین جشنواره بین‌المللی خلاقیت و نوآوری تبریز در هنرهای اسلامی و صنایع دستی امروز افتتاح می شود.

مراسم آغاز به کار بخش نمایشگاهی سومین جشنوره بین المللی خلاقیت و نوآوری تبریز در هنر اسلامی امروز در حالی آغاز به کار می کند که بخش علمی  سومین جشنواره امروز با سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به پایان خواهد رسید.

 بخش نمایشگاهی جشنوراه  بین المللی خلاقیت و نوآوری تبریز در هنر اسلامی  ساعت ۱۰ صبح امروز یکشنبه در محل دانشگاه هنر اسلامی تبریز واقع در میدان حکیم نظامی آغاز به کار کرده است و تا ۲۲ اردیبشهت از ساعت ۱۰ الی ۱۹  نیز ادامه خواهد داشت.

گفتنی است این نمایشگاه در سه بخش «بین‌المللی»، «ملی نگارگری» و «داخلی دانشجویان» برگزار می شود.

سومین جشنواره بین‌المللی خلاقیت و نوآوری تبریز در هنرهای اسلامی و صنایع دستی با مشارکت ویژه شهرداری تبریز از ۱۴ اردیبهشت ماه در حال برگزاری است

بر اساس برنامه اعلام شده در مراسم آغاز به کار بخش نمایشگاهی ، قرائت پیام آیت الله شبستری نماینده ولی فقیه در استان، سخنرانی نزیه معروف مدیر توسعه صنایع دستی مرکز تحقیقات تاریخ اسلام، فرهنگ و هنر و دکتر صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران و همچنین ارائه گزارش توسط محمد زاده دبیر کل جشنواره پیش بینی شده است.

همچنین در پایان این مراسم که هم اکنون در تالار بعثت دانشگاه هنر اسلامی تبریز در حال برگزاری است تقدیر نامه ها و تندیس جشنواره به ارائه دهندگان مقالات برتر ارائه خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.